![]() |
|
|
||||
|
||||
*** DePaddock Karting 2007 - de foto's ***
Afgelopen zaterdag 17 maart 2007, vond de jaarlijkse algemene ledenvergadering van De Paddock plaats in de vergaderzaal van Extreme Kart in Herselt. Daaropaansluitend werd er ook een karting georganiseerd voor de geïnteresseerden. Ik had mijn fototoestel bij en legde de volgende beelden vast op de gevoelige chip.
Reeks 1. De karts zijn zeer verzorgd en zien er topklasse uit. Mooi opgelijnd voor de start Ze zien er zeer goed uit Dit was Dave... Hoe kom je dan uit de pits als je niet mag... Last edited by Guido; 18-03-2007 at 13:50. |
|
||||
|
||||
Reeks 2 - De actiefoto's.
Dit bleek geen sinecure te zijn. In de hal is er relatief gezien weinig licht en het licht dat er is, wordt voorzien door een industriële installatie. Niet optimaal dus. Hierdoor zijn trage sluitertijden een noodzaak en zonder stabilisatie in de lens met gewone lichtsterkte is het - cliché, cliché - een uitdaging. In ieder geval, dit zijn enkele voorbeelden. De ganse reeks komt nog wel op mijn website terecht, mits de nodige tijd natuurlijk. Ik ben jammer genoeg niet tot het einde kunnen blijven, dus de foto's zijn van de vrije trainingssessies. Aanvalleu!! Over de start/finish Zuivere lijnen rijden volle gaaaz En, had ge mijne slipper? Euhrmm, natuurlijk!! Last edited by Guido; 18-03-2007 at 14:02. |
|
||||
|
||||
Reeks 3 - Stupid funny little shit
Nog eentje op extreem lage sluitertijd 1/13, f/4.5. En wie had er weeral honger? ![]() |
|
||||
|
||||
Mooie foto's, vooral van de karts zelf. De kartjes zien er ook geweldig uit!
![]() |
|
||||
|
||||
Karts zien er schoon uit, de volgende manche van de belkart (Belgisch indoorkampioenschap) is daar, een circuit waar ik nog nooit gereden heb, kzal mijn best mogen doen
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|