![]() |
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
En die ziet er al direct heel bruut uit.
Kijk er echt wel naar uit om deze wagens te zien rijden in 2010 en misschien vroeger! Mvg... |
|
|||
|
|||
De Lola B10/10 voldoet aan het huidige LMP1 reglement. Er wordt aangenomen dat dit nog maar eens gewijzigd zal worden voor 2010. Het zou de bedoeling zijn dat de cockpit groter wordt en dat het reglement voor de achtervleugel uit de GT regels wordt overgenomen (dus breedte hangt af van cockpit breedte).
ACO heeft iets in de aard van dit voor ogen: http://www.endurance-info.com/2006_L...ndredi_089.jpg Eigenlijk een beetje zoals Maserati MC12 dus ![]() Geef mij maar de Epsilon Euskadi coupe: ![]() meer foto's op http://www.epsiloneuskadi.com/galery/index.htm Riley heeft trouwens ook een gesloten LMP1 op de tekentafels liggen: ![]() Last edited by gwyllion; 21-06-2006 at 16:34. Reason: fotos max 800x600 pixels |
|
||||
|
||||
Even een nieuwe thread aangemaakt voor deze snoepjes
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Ik kan er niet aan doen, maar dit ziet er echt uit als een Le Mans racer. Dat dak doet het hem toch wel. Ook al weet ik dat de eerste na-oorlogse Le Mans winnaars voornamelijk "dakloos" waren (letterlijk dan), en deden de gesloten sportwagens pas midden jaren '60 hun intrede (uitgezonderd de Matra's en de Porsche 936's) ...
Ik ben alvast vóór! ![]() |
|
|||
|
|||
De constructeur maakt niet veel uit. Als ze er maar als de Bentley Speed 8 of Toyota GT One.
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
De Mercedes CLR & Porsche GT1 "98 vind ik ook wel 2 heel knappe auto's.
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Doe er maar een dak op, dan zijn we ook meteen verlost van die twee bobbels (er zijn ook nog alternatieve benamingen voor
![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Ik vind de "haaivinnen" van de Courage LC70/75 nog wel meevallen en de Porsche RS Spyder en Radical SR9 zijn ook wel te pruimen... |
|
||||
|
||||
Geef mij ook maar met een dakske. Bentley, CLK-GTR (bestond in GT en proto), Porsche GT1
![]() Greets, Dr. Jozz
|
||||
|
||||
De huidige proto's zijn misschien niet de schoonste, ze zijn functioneel. En dat is nog steeds het belangrijkste bij een racewagen. Schoonheid komt op de tweede plaats vind ik.
|
||||
|
||||
Quote:
De proto's zijn momenteel gewoon veel lelijker door die hybride reglementen. Wat een lelijke diffusers hebben die dingen toch.
|
||||
|
||||
Quote:
Zo ontstond de schitterende Cobra Daytona (mijn avatar). |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|