De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Endurance
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Rate Thread
  #1  
Old 21-06-2006, 15:32
fish88's Avatar
fish88 fish88 is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Feb 2005
Location: Den Haag, Nederland
Posts: 518
Lola begint alvast met een gesloten prototype



bron: www.autosport.nl
Reply With Quote
  #2  
Old 21-06-2006, 15:49
Thomaske Thomaske is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Dec 2003
Location: Koersel
Posts: 2,741
En die ziet er al direct heel bruut uit.

Kijk er echt wel naar uit om deze wagens te zien rijden in 2010 en misschien vroeger!

Mvg...
Reply With Quote
  #3  
Old 21-06-2006, 16:23
gwyllion gwyllion is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 3,908
De Lola B10/10 voldoet aan het huidige LMP1 reglement. Er wordt aangenomen dat dit nog maar eens gewijzigd zal worden voor 2010. Het zou de bedoeling zijn dat de cockpit groter wordt en dat het reglement voor de achtervleugel uit de GT regels wordt overgenomen (dus breedte hangt af van cockpit breedte).

ACO heeft iets in de aard van dit voor ogen: http://www.endurance-info.com/2006_L...ndredi_089.jpg

Eigenlijk een beetje zoals Maserati MC12 dus

Geef mij maar de Epsilon Euskadi coupe:

meer foto's op http://www.epsiloneuskadi.com/galery/index.htm

Riley heeft trouwens ook een gesloten LMP1 op de tekentafels liggen:

Last edited by gwyllion; 21-06-2006 at 16:34. Reason: fotos max 800x600 pixels
Reply With Quote
  #4  
Old 21-06-2006, 18:58
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Even een nieuwe thread aangemaakt voor deze snoepjes
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #5  
Old 21-06-2006, 20:16
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,719
Ik kan er niet aan doen, maar dit ziet er echt uit als een Le Mans racer. Dat dak doet het hem toch wel. Ook al weet ik dat de eerste na-oorlogse Le Mans winnaars voornamelijk "dakloos" waren (letterlijk dan), en deden de gesloten sportwagens pas midden jaren '60 hun intrede (uitgezonderd de Matra's en de Porsche 936's) ...

Ik ben alvast vóór!
__________________

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
  #6  
Old 21-06-2006, 20:17
gwyllion gwyllion is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 3,908
De constructeur maakt niet veel uit. Als ze er maar als de Bentley Speed 8 of Toyota GT One.

Reply With Quote
  #7  
Old 21-06-2006, 20:23
Integra's Avatar
Integra Integra is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2004
Location: Heusden-Zolder
Posts: 1,626
De Mercedes CLR & Porsche GT1 "98 vind ik ook wel 2 heel knappe auto's.
__________________
Reply With Quote
  #8  
Old 21-06-2006, 20:31
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Aug 2003
Location: Beersel
Posts: 2,866
Quote:
Originally Posted by Sennake
Ik kan er niet aan doen, maar dit ziet er echt uit als een Le Mans racer. Dat dak doet het hem toch wel. Ook al weet ik dat de eerste na-oorlogse Le Mans winnaars voornamelijk "dakloos" waren (letterlijk dan), en deden de gesloten sportwagens pas midden jaren '60 hun intrede (uitgezonderd de Matra's en de Porsche 936's) ...

Ik ben alvast vóór!
ik ben Le Mans pas echt beginnen volgen in '98 (broer én zus het huis uit, TV voor mij alleen ), dus ik heb het meer voor de roadsters. al ga ik zeker niet ontkennen dan de GT-One en de Bentley echte "bjoeties" zijn.
__________________
Reply With Quote
  #9  
Old 21-06-2006, 21:37
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally Posted by fish88
Lola begint alvast met een gesloten prototype
Heeft iets weg van de roemruchte Lola T92/10 ..........op de baan geen succes, maar wel mooie verhalen
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #10  
Old 21-06-2006, 22:23
Jan's Avatar
Jan Jan is offline
Jinba Ittai
 
Join Date: May 2001
Location: Zoom Zoom
Posts: 1,799
Doe er maar een dak op, dan zijn we ook meteen verlost van die twee bobbels (er zijn ook nog alternatieve benamingen voor )
Reply With Quote
  #11  
Old 21-06-2006, 23:04
gwyllion gwyllion is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 3,908
Quote:
Originally Posted by jan
Doe er maar een dak op, dan zijn we ook meteen verlost van die twee bobbels (er zijn ook nog alternatieve benamingen voor )
Tetten

Ik vind de "haaivinnen" van de Courage LC70/75 nog wel meevallen en de Porsche RS Spyder en Radical SR9 zijn ook wel te pruimen...
Reply With Quote
  #12  
Old 22-06-2006, 14:59
GT2-R's Avatar
GT2-R GT2-R is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Sep 2005
Location: Heusden-Zolder
Posts: 1,345
Geef mij ook maar met een dakske. Bentley, CLK-GTR (bestond in GT en proto), Porsche GT1 (idem), Toyota GT-one... Stuk voor stuk mooier dan de proto's van vandaag de dag.

Greets, Dr. Jozz
__________________
Reply With Quote
  #13  
Old 23-06-2006, 14:44
Supra's Avatar
Supra Supra is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2003
Location: Maasmechelen
Posts: 544
De huidige proto's zijn misschien niet de schoonste, ze zijn functioneel. En dat is nog steeds het belangrijkste bij een racewagen. Schoonheid komt op de tweede plaats vind ik.
__________________
Reply With Quote
  #14  
Old 23-06-2006, 17:23
Integra's Avatar
Integra Integra is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2004
Location: Heusden-Zolder
Posts: 1,626
Quote:
Originally Posted by Supra
De huidige proto's zijn misschien niet de schoonste, ze zijn functioneel. En dat is nog steeds het belangrijkste bij een racewagen. Schoonheid komt op de tweede plaats vind ik.
Juist alsof proto's zoals de Toyota GT1 TS020 niet op de eerste plaats functioneel zijn?
De proto's zijn momenteel gewoon veel lelijker door die hybride reglementen. Wat een lelijke diffusers hebben die dingen toch.
__________________
Reply With Quote
  #15  
Old 23-06-2006, 17:25
Dagobert II's Avatar
Dagobert II Dagobert II is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Jun 2006
Location: Hengelo Ov, NL
Posts: 40
Quote:
Originally Posted by Sennake
Ik kan er niet aan doen, maar dit ziet er echt uit als een Le Mans racer. Dat dak doet het hem toch wel. Ook al weet ik dat de eerste na-oorlogse Le Mans winnaars voornamelijk "dakloos" waren (letterlijk dan), en deden de gesloten sportwagens pas midden jaren '60 hun intrede (uitgezonderd de Matra's en de Porsche 936's) ...

Ik ben alvast vóór!
Shelby heeft er zelfs in de jaren 60 de Cobra voor aangepast. Met open wagen kon hij niet genoeg snelheid genereren op het rechte stuk. Toen dus nog zonder chicanes.
Zo ontstond de schitterende Cobra Daytona (mijn avatar).
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 12:34.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.