![]() |
|
|
||||
|
||||
Modelbouwmeeting 13 juli 2007 - Oostende
Eerder hadden we het al aangekondigd dat we in Juli onze maandelijkse modelbouwmeeting in Oost- of West Vlaanderen gingen houden. Mits een pol konden jullie meebepalen waar de meeting uiteindelijk zou doorgaan. En jullie hebben het er ons niet echt makkelijker op gemaakt door net evenveel stemmen te geven voor Kortrijk als voor Oostende. Dus, zijn we op beide plaatsen op zoek gegaan naar een locatie en uiteindelijk is het Oostende geworden. Gewoon omdat we in Oostende een medepaddocker hebben zitten die de locatie geregeld heeft. Thanks Lester!
Doel van deze meeting - De mogelijkheid geven aan de modelbouwers uit de regio om ook eens een DePaddock modelbouwmeeting mee te maken. DePaddock is immers een club van gans het land en niet beperkt tot 1 bepaalde regio. - Delen van ervaringen. - Gezellige avond samen onder vrienden. - Indien succesvol voor herhaling vatbaar? Waar, wanneer en om hoe laat? Cocktail Bar Bolga Tanga Zeedijk 177 8400 Oostende - Mariakerke 13 juli 2007 Starten doen we zo rond de klok van 20.00 Agenda - Introductie - Rondvraag ivm verwachtingen - Overlopen modelbouwevenementen - Praktijkdemo: gelieve aan te geven in deze thread wat jullie behandeld willen zien - Bespreking meegebrachte modellen - Afsluitende babbel en evaluatie Nog even meegeven dat we toch een minimale opkomst vanuit de regio verwachten om één en ander te laten doorgaan. Ik weet dat er een aantal mensen die naar meetings in Zolder komen, ook de verplaatsing mee naar Oostende zullen maken, dus het zou leuk zijn moesten we een grote groep samenkrijgen. Dus iedereen die komt: graag bevestigen in deze thread, opdat we ook het zaaltje tijdig kunnen klaarzetten. Voor de mensen die uit de regio Limburg/Brabant meegaan, kunnen we in deze thread ook afspreken om te poolen (samen rijden). Ik rijd alvast vanuit Sint-Truiden en kan nog 2 mensen meenemen. Big Attack reserveerde immers als eerste de co-piloot seat. ![]() Tot de 13de juli! ![]() Last edited by Guido; 21-06-2007 at 17:52. |
|
|||
|
|||
Ik kan helaas niet mee,ik heb een feestje die dag.Alvast veel plezier.
![]() |
|
||||
|
||||
Ik verhuis dat weekend, dus de verre verplaatsing naar Oostende zit er voor mij niet in ... jammer!
|
|
||||
|
||||
Lap...kan ik dan eens een meeting bijwonen, ga ik dan toch nog een paar Paddockers niet leren kennen...zeer spijtig
![]() Toch gaan bepaalde dingen voor...ik zal er allezins bij zijn. Welke demo? Ik zou het niet weten want er zijn er veel te veel (heb er nog geen gezien, vandaar) J. |
|
||||
|
||||
Als er nog een plaatsje vrij is, ik kan me dan wel vrijmaken
![]() |
|
||||
|
||||
Ik zal er zijn.
|
|
||||
|
||||
In al mijn enthousiasme had ik vorige meeting laten weten dat ik graag zou willen meerijden met iemand, maar dat was buiten de waard (baas) gerekend; ik heb namelijk middagpost en de verloflijst staat overvol.
![]() Het zal voor een andere keer zijn. Amuseer jullie ![]()
|
||||
|
||||
Sorry guys, maar dan zit ik met mijn lam lijf in Portugal.
Amuseer jullie!
|
||||
|
||||
Jammerdat het Oostende geworden is... Eens navragen hier of ik kan komen. Liefst wel natuurlijk !! Heb mijn pa al laten weten dat ik niet op de openingsreceptie van de wijkfeesten zal zijn.
Onderwerpen en dergelijke: geen idee... Ik vermoed wel dat ene Luigi best eens mee afreist?? ![]()
|
|||
|
|||
Ik ben er ook bij!
Ik breng de 935 Turbo eens mee... met de gekreukelde decals!!! G. |
|
||||
|
||||
Ik ga der ook proberen bij zijn, juist nog es met madam overleggen welke ploeg ze heeft die dag...
B |
|
||||
|
||||
Ik ben zeker van de partij aja.
En van onderwerp ja zijn er zoveel maar graag het weatheren/drybrushen van een motorblok en polieren indien mogelijk he. Grts Vinnie. ![]() |
|
||||
|
||||
Update!
Praktijkdemo: weatheren/drybrushen motorblok polieren van bodies Bevestigde Deelname: - Huudo - Lester - HHugo - MFahrer - vinnie - Futse - Kay - Loeten - Flame Voorlopig nog niet te veel animo precies, maar soit, het is ook nog enkele weken vooraleer we zover zijn natuurlijk. Last edited by Guido; 26-06-2007 at 22:24. |
|
||||
|
||||
Das geregeld, bij deze is mijn deelname bevestigd!
B |
|
||||
|
||||
Count me in!!!!!!!!!!
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|