![]() |
|
|
||||
|
||||
Melbourne pole time
OK, nog een goeie 2 weken scheiden ons van het nieuwe seizoen. Tijd om een gokje te wagen.
Wie staat op pole in Melbourne en vooral: welke tijd? Als ik afga op de vorige seizoenen: 2 x Hakkinen ( ![]() ![]() M Schumacher, 1:26:001 ('t hangt er een beetje vanaf hoe de bandenoorlog geëvolueerd is) Last edited by HHugo; 15-02-2002 at 18:51. |
|
||||
|
||||
Hmmmmm... ik vind het wat vroeg om hier een serieuze gok te doen. Normaal wacht ik voor zo'n dingen tot ik enkele resultaten gezien heb van de oefensessies (ik weet het, ik heb het graag gemakkelijk
![]() M. Schumacher: 1.25.742 Een heel stuk eraf, maar die Ferrari ziet er dan ook ferocious uit ![]() |
|
||||
|
||||
1.24.923
Straffen toebak, i know, maar em gaat vlammen, die nieuwe ferrari. Maar in tegenstelling tot wat alle ferrari supps verwachten blijft mclaren goed in de buurt. Coulthard 2 met 1.25.2
|
|||
|
|||
Wie heeft gezegd dat het droog zal blijven
![]() ![]() enfin, 1:25.3 voor schumi kort daarop bmw |
|
||||
|
||||
moehaha zwaren toebak oneliner
![]() maar ge kunt gelijk hebben... ook gokske wagen: 1:25:445 voor Schumi 1:25:500 voor Coulthard 1:25:750 voor Ralf euh, kzie weinig verschil tussen Coulthard en Schumi... Toch in het begin van het seizoen. Als Coulthard er echt voor wil gaan het is nu het moment of anders gaat ie terug ne klop krijgen gelijk heel Mc Laren had vorig jaar.... *uhm* Ralf zie ik nog niet vanvoor... toch nog niet voor de eerste races. Dit is natuurlijk allemaal zever wat ik hier ant vertellen ben... we zullen wel zien wat er gaat gebeuren. ![]() Godver der nog aan toe: Ik mis al de eerste race door school!!! ( ja stomme open deur dagen, kmag daar gaan zitten ze, my ass) ARGH, denk dak toch dien zondag zal thuisblijven... ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Hou er dus wel rekening mee dat we de f1 2002 nog niet in actie zullen zien:
Quote:
|
|
||||
|
||||
Mja,
is wel een serieuze aderlating natuurlijk. Langs den andere kant, als ze in de race de punten thuis brengen door betrouwbaarheid dan bewijzen ze wel op en top hun gelijk. Zelfs als het slecht loopt en ze pakken bv mor 4 punten. Dan hebben ze tenminste 4 punten. Ben wel eens benieuwd in welke spec da ze de Ferrari aan de start gaan zetten. Den F1 2001 van eind vorig seizoen, of al met een stel nieuwe onderdelen. Swat kwa tijd: 1:26.10 Raikonnen en Montoya 1:26.35 Coulthard en de broertjes Schumacher Zondag zal het volgens mij eerder zo richting een Ferrari dominantie gaan. De pure betrouwbaarheid van den F1-2001 zal de punten wel thuisbrengen voor Ferrari. airco
|
|||
|
|||
Ik gok voor Schummi een tijd van 1.25.782.In ieder geval sneller dan 2001 vermits de nieuwe banden van Bridgestone zowieso
dit seizoen ongeveer een 0.4 sec.voordeel opleveren.Kan natuurlijk zijn dat ik het volledig verkeerd ben;maar wie weet? Daarna zie ik Mc Laren;Sauber;Williams en Renault. ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|