![]() |
|
|
||||
|
||||
Mitsubishi Lancer gr.N Snijers/Dekeerle Condroz rally 2004 - Tamiya - 1/24
Deze heb ik net afgerond.. ook geen van de gemakkelijkste maar toch niet mis.. ben heel tevreden.. mss heb ik een beetje te donker blauw gebruikt
![]() reacties toegelaten ![]() *** Ik heb even de grootte van de foto aangepast. In plaats van de IMG tags te gebruiken kan je ook FFIMG gebruiken. Dit zorgt ervoor dat je foto maximaal 800px breed is, en dus conform met de regels van De Paddock waar Sennake hieronder al naar verwees. Ottooke *** Last edited by Ottooke; 27-08-2007 at 22:20. |
|
||||
|
||||
Heb je misschien nog wat meer foto's? Het is moeilijk om op basis van 1 foto een oordeel te vellen. O ja, mogen ze ook wat kleiner (die foto's dan)??
|
||||
|
||||
Quote:
Meer informatie over de afmetingen van foto's vind je hier. |
|
||||
|
||||
Vooreest welkom op het forum, alweer een Westvlaamse modelbouwer erbij. Kan je omwille van leesbaarheid van het forum nog even meegeven om welke kit en schaal het gaat (ik neem aan Tamiya op 1/24?).
|
|
||||
|
||||
Aha, een Poperingse modelbouwer... Mijn geboortestad !!
Welkom... Je model ziet er behoorlijk uit, maar kunnen we nog wat meer foto's zien. Dan is het eenvoudiger om commentaar te leveren. Er zijn evenwel nog wat opmerkingen. Zo heb je de raamrubbers en de wielbouten niet geverfd. Succes en laat van je volgend model gerust een stap voor stap zien. Grtzzz
|
||||
|
||||
als je nog maar begonnen bent is het moeilik om op alle details te letten.. ik denk dat het me zal opvallen om als ik reeds enkele modellen heb gebouwd... nu is het enkel wat ervaring opdoen en hulp vragen op het forum
THx! |
|
||||
|
||||
op die lancer staat normaal gezien wel geen roofscoop, ik heb dit model ook als eerste gebouwd, ik had geen roofscoop gezet maar had achteraf gezien misschien beter de insparring voor de scoop toegemaakt met putty
anyway toch nog mooi modelletje |
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
OPGELET! Omdat je hier nieuw bent, herhaal ik nog eens vriendelijk wat ik elders reeds gemeld heb. Gelieve op je taalgebruik en dus ook zinsbouw te letten. Hoofdletters, punten en komma's zijn er niet enkel om leerlingen in de klas mee te pesten, ze zijn er gewoon om tekst leesbaar te maken. En aangezien tekst het enige is wat we hier hebben, vragen we altijd aan de nieuwelingen om daar op te letten. ![]() Graag ook aandacht besteden aan de grootte van de foto's die je plaatst. Ik weet niet of de eerdere opmerkingen van de andere forumgebruikers en moderatoren goed zijn overgekomen, gezien er hier geen reactie van jou op kwam? Last edited by Guido; 29-08-2007 at 22:59. |
|
||||
|
||||
Hij is van Poperinge, dus dat komt goed. Hoewel ze daar gekend zijn voor Keikoppen... I know...
![]() Trouwens, als we wat hulp nodig hebt of zo, je roept maar he SIM !! Enne, mag ik vrage, waar je zo ongeveer woont? Ik ben afkomstig van de Keikopwijk (jah, dus nog een grotere koppigaard ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Mag ik de mod's wel even op één zaak wijzen ... (wie ben ik om hier iemand tot de orde te roepen).
Het is mij ook al eens overkomen dat mijn foto's te groot waren ![]() ![]() Ik snap dus goed dat er opmerkingen komen om het formaat van de foto's AUB te wijzigen, maar weet dat de 'poster' dat zelf meestal niet meer kan en dat iemand van de mod's dit dan dient te dient. Maar ... dat daarover een opmerking komt is meer dan terecht, anders blijft de fout zich herhalen. 'Des-al-wel-te-plus' ben ik meer dan 100% akkoord met de regels die op dit forum gelden en sta ik er ook voor meer dan 100% achter! Dat is trouwens net wat het na 2 jaar nog altijd aantrekkelijk maakt om op dit forum te verblijven ... losstaand van alle losgeslagen bouwers die hier ook 'blijven plekken'! ![]() ![]() Last edited by Gulfie; 30-08-2007 at 06:45. |
|
||||
|
||||
Klopt, en we zijn die regel trouwens aan het herbekijken. Maar in dit geval ging het om een doorgelinkte foto, en de bron waar die originele foto staat is altijd bereikbaar voor de poster. Als je de foto daar dan aanpast, staat hij op het forum meteen ook in de juiste grootte...
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|