![]() |
|
|
||||
|
||||
Publieke opinie dodelijk ongeval in Franse rally
Quote:
Quote:
Het gebruik van (soft)drugs door mensen? Dat is een ander discussie ![]() Echter als je de commentaren leest van sommigen in deze link: http://www.hln.be/hlns/cache/det/art...=categorieArt1 Ja, dat bewijst eens te meer dat mensen met een licentie leven onder een vergrootglas als het gaat om "publiek gedrag".
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Deze vind ik "schitterend":
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Kheb er geen flauw benul van hoe het daar in Frankrijk zat maar ik heb ook al gehoord van circuit piloten dat ze 1 whisky dronken voor de race.
Een gepaste (dus kleine!) hoeveelheid alcohol boost het zelfvertrouwen zonder andere nadelen als ge een piloot hebt die sneller kan maar vertrouwen als probleem heeft. Natuurlijk is zoiets erg voor misinterpretatie vatbaar ... |
|
|||
|
|||
drugs
[Vroeger in de renault 5 turbo cup en in de clio cup heb ik met eigen ogen gezien hoe de nederlanders testen hebben gedaan met welke drugs ze het snelste reden.
Maar meestal duurde de pret niet lang. Ze eindigde meestal in de muur of de zandbak. Of achter de wedstrijd heel agresief. Doe deze sport clean. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|