![]() |
|
|
||||
|
||||
Voetbalmatch n.a.v. GP van België
Geen idee of het iemand hier interesseert, maar ik geef het toch maar even mee.
Op woensdag 12 september zal er in het Edmond Machtensstadion in Molenbeek een voetbalmatch gespeeld worden tussen verschillende F1-rijders en een ploeg Belgische beroemdheden. Inkom voor volwassenen = 10 euro, voor kinderen = 7 euro
|
||||
|
||||
Er zijn ook tickets van 20 euro
![]()
|
||||
|
||||
interessant!
Hoe laat? Is er een site van? |
|
||||
|
||||
De match begint om 20.30u en de site is http://championsinpoleposition.be/nl.html
![]()
|
||||
|
||||
Pär Zetterberg doet blijkbaar mee als Belg
![]() |
|
||||
|
||||
En Scott Speed als F1-piloot
![]()
|
||||
|
||||
En eigenlijk nog het belangrijkste: het is voor het goede doel. 10 euro om zowel F1 piloten als profvoetballers/voetballende BV's te zien is dus absoluut niet veel.
|
|
||||
|
||||
is er hier eigenlijk iemand naartoe gegaan?
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat er even weinig mensen interesse hebben voor F1 piloten, welke voetbal spelen als er mensen zijn, die interesse hebben voor Ronaldo en consoorten, welke in een F1 zouden rijden.
|
|
||||
|
||||
da weet ik ni. Ik moest werken dus ik kon ni, maar anders was ik graag gegaan. Dan ziet ge die mannen is op een andere manier, plezier makend en zonder helm
|
|
||||
|
||||
Ik ben er naartoe geweest. Stadion zat vol. Uiteraard kreeg Schumacher het meeste applaus van alle spelers. En het werd nog maar eens duidelijk dat het Belgische publiek z'n Belgische rijders niet kent. Toen voor de match de namen afgeroepen werden van de spelers, kreeg iemand als Gaetan Vigneron (commentator van de RTBF) veel meer applaus dan Pierre-Yves Corthals. Ik zou zelfs durven zeggen dat niemand applaudiseerde.
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
![]()