![]() |
|
|
||||
|
||||
De wintertesten van 2007/2008..........
Opa is best snel:
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Schitterend commentaar van Coulthard ook
![]() Quote:
|
|
||||
|
||||
Het zit precies nog in Schumi's vingers
![]() |
|
||||
|
||||
ook vandaag was der meister weer snelste
![]() da moet ook plezant zijn voor de overige teams, om de oren geredn worden door ne gepensioneerde ![]() blijkbaar zijn er toch al heel wat rijders content dat de TC wegvalt !! ik geef hun geen ongelijk, al ben ik wel eens benieuwd hoe het de jonge rijders gaat bevallen.. hoe zullen hamilton, sutil, rosberg, vettel,.. hiermee omgaan.. ![]() ik denk dat de meer ervaren f1 piloten het volgend jaar toch iets gemakkelijker zullen hebben ik begin mij nu trouwens ook wel wat vragen te stellen bij alonso, wanneer gaat die eens bevestigd worden bij een team.. als hij volgend jaar in een iets ofwat snelle wage wilt rijden, dan zou hij best zo rap mogelijk beginnen met testen voor zijn nieuwe team.. |
|
||||
|
||||
Waarom zou een rijder zoals Rosberg die zich bewezen heeft in GP2 (waar tractie controle verboden is) moeilijkheden hebben?
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Schumi opnieuw de snelste in Barcelona !!!
![]() ![]() ![]() Hij heeft het nog altijd niet verleerd , de 'ouden'. als hij, na 1 jaar niet in een F1 wagen gezeten te hebben, de huidige F1 piloten(waaronder er toch geen watjes zitten) al achter zich laat...... ![]() Ik zou zeggen ; LAAT HEM MAAR TERUG KOMEN , dan zal Lewisje en Fernandotje wel minder ruzie maken met elkaar ... Aja , ze zullen het te druk hebben om Schumi te volgen waardoor ze geen tijd meer zullen hebben om te zagen wie al dan niet voorrang krijgt in de 1ste bocht... |
|
||||
|
||||
Met alle respect, maar het was wel Alonso die Schumacher 2 jaar van de titel hield.
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Massa was vandaag de snelste.
Doornbos kon zich niet in de kijker rijden en reed de traagste tijd van heel de bende. Robert jongen, de F1 is niets voor u! Mvg... |
|
||||
|
||||
Ter info, de combined:
1 F Massa Ferrari 81,044 2 H Kovaleinen Renault 81,136 3 F Montagny Toyota 81,363 4 M Schumacher Ferrari 81,486 5 S Vettel Toro Rosso 81,486 6 D Coulthard Red Bull 81,555 7 L Badoer Ferrari 81,741 8 P de la Rosa McLaren 81,805 9 N Rosberg Williams 81,820 10 S Bourdais Toro Rosso 81,939 11 G Paffett McLaren 82,070 12 N Heidfeld BMW 82,460 13 R Kubica BMW 82,706 14 K Nakajima Williams 83,031 15 J Trulli Toyota 83,064 16 C Klien Force India 83,084 17 J Button Honda 83,118 18 V Liuzzi Force India 83,206 19 K Chandhok Red Bull 83,255 20 A Davidson Super Aguri 83,547 21 L Filippi Honda 83,596 22 M Conway Honda 83,729 23 J Rossiter Honda 83,931 24 A Zuber Honda 84,065 25 R Doornbos Red Bull 84,102 26 A Sutil Force India 84,537 27 G Van der Garde Force India 85,371 28 R Rodriguez Force India 86,973 |
|
||||
|
||||
met de f2007 had schumacher gemakkelijker kampioen geworden dan kimi
|
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
Zoiets zouden ze bij Ferrari nooit durven doen
![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Dat zeg jij
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|