![]() |
|
#1
|
||||
|
||||
Maleisië: start v/h seizoen
Quote:
Dennis verklaart de voorsprong van een seconde van Ferrari op de concurrentie aan de hand van het regenweer. Stel dat bij gewoon weer het verschil een halve seconde was + het voordeel van de Bridgestone banden bij koudere temperaturen erbij gerekend, dan zouden we (ondermeer dankzij de Michelins) in Maleisië en vooral in Brazilië (waar Ferrari vorig jaar lang niet de snelste was) toch terug competitie kunnen krijgen...net als Schumacher zelf ook een beetje verwacht. De hoop niet opgeven mannen, we hebben nog een spannend seizoen 2002 voor de boeg ! ![]()
__________________
ah. daar zit die reply-knop dus. Last edited by Finish; 05-03-2002 at 22:47. |
#2
|
||||
|
||||
tja ge moet toch iets kunnen vertellen als de 25e journalist er is om te vragen of ge de moed nog niet opgeeft voor dit seizoen.
Dennis is in zijn redenering wel iets vergeten he ... Als Ferrari den F1 2002 meebrengt is het gat ineens ne seconde groter ... dusjah, het zel een nuloperatie worden zene. airco
__________________
![]() |
#3
|
||||
|
||||
Ik zie Ferrari in Maleisië nog niet met de F2002 aantreden. Ik denk dat die pas in Brazilië zal verschijnen.
Sepang is een omloop voor Schumacher, maar het verschil zal kleiner zijn dan in Australië. Ik verwacht in Maleisië ook een groter verschil tussen Schumacher en Barrichello. Bij Ferrari weet men immers ook wel dat ze de F2001 niet kunnen blijven uitmelken en dat de 2002 wagens nu hun ware aard gaan tonen. De "Gremlins" zijn stilaan uit de wagens verdwenen en de eerste evoluties maken hun opwachting. De F2001 verdwijnt na Sepang in de inkomhal van Maranello!
__________________
![]() |
#4
|
||||
|
||||
Ik denk dat ze de F1-2002 pas zullen gebruiken bij de eerste Europese GP. Anders zal hen dit pakken geld kosten...
__________________
WRC-prono 2009 kampioen |
#5
|
||||
|
||||
pakken geld ... ?!?
Ik hoop dat ge het niet op de transportkosten hebt ![]() airco
__________________
![]() |
#6
|
||||
|
||||
Volgens mij worden deze transportkosten gedragen door de FIA en ik denk niet dat ze content zullen zijn als Ferrari eigen vliegtuigen begint te charteren terug naar Europa en terug. Ik denk dat ze de volgende GP's zouden mogen blijven door zelf charteren...
Dit was natuurlijk anders geweest als de F1-2001B slecht zou gepresteerd hebben in Aus; dan zouden ze het wel wagen denk ik, maar nu waarom, ze hebben toch nog voorsprong...
__________________
WRC-prono 2009 kampioen |
#7
|
||||
|
||||
Bwa,
stel nu dat de FIA niet bereid is om die kosten van een door Ferrari gecharterd vliegtuig te betalen. Dan betaalt Ferrari dat wel rustig eventjes. Wat is nu een paar miljoen voor een vliegtuigcharter vergeleken met 10 punten voor de wereldtitel. En ivm met het transport van wagens. Volgens mij zijn de bedragen die de teams krijgen voor hun transportkosten gebaseerd de punten die ze vorig jaar scoorden. Als ze bv meer dan 80 punten haalden krijgen ze heel veel miljoenen voor de transportkosten. Maar volgens mij komt de FIA niet tussen in hoe de teams deze budgetten spenderen. Als de teams hun budget van de FIA op is moeten ze zelf maar kijken hoe ze hun transport financiëren. Trouwens Ferrari gaf 2 seizoenen terug 1 miljard uit tussen de GP van Maleisïe en Japan om alsnog de wereldtitel binnen te halen. Als 1 miljard op 2 weken er af kan, wat maken ze dan als probleem van wat transportkosten. airco
__________________
![]() |
#8
|
||||
|
||||
autosport.com 6-3-02
Luciano Burti completed 98 laps of Ferrari's Fiorano test track today at the wheel of a Ferrari F2001, fuelling speculation that the Prancing Horse will continue to race the year-old car in Malaysia. His best time was 1m00.060s.
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#9
|
||||
|
||||
da zijn gewoon tire-test's op fiorano, en wa electrical solutions dat ze evengoed op den f1 2001 kunnen doen. Badoer is al 2 dagen aan de slag met den F1 2002 op mugello alsek mij nie vergis.
airco
__________________
![]() |
#10
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
__________________
![]() |
#11
|
||||
|
||||
Kheb daarnet ergens gelezen dat ferrari met bedie chassis naar maleisië zou afzakken.
ff zoeken of ik dat artikel terug vind...
__________________
![]() |
#12
|
||||
|
||||
En jawel, niet eens lang moeten zoeken:
Quote:
Welja als het zo is, des te beter voor ferrari hé...
__________________
![]() |
#13
|
||||
|
||||
Quote:
mjawadde.
__________________
ah. daar zit die reply-knop dus. |
#14
|
||||
|
||||
nope, hij was heel laat klaar + beide piloten waren al 2 weken voor de GP van Australië op het Oceanische Continent. Vermits er maar 1 F1 2002 beschikbaar was en Schumi daar een week mee gereden heeft is barrichello er tot nu toe overgeschoten.
airco
__________________
![]() |
#15
|
||||
|
||||
Dennis heeft zoals altijd weer een uitleg....de zagevent.Tsss
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|