![]() |
|
|
||||
|
||||
GP F1 2008: Frankrijk: Magny-Cours
Voor de laatste keer (!) gaan we naar MAgny-Cours (en anders is volgend jaar toch echt de allerlaatste keer zegt Bernie). Altijd saai maar dit jaar toch een paar kansen op een leuke wedstrijd:
|
||||
|
||||
In Magny-Cours hebben ze nog renovatieplannen voorgesteld, ze hopen dat de F1 toch nog terugkomt
![]() En deze morgen Piquet snelste, gisteren al Alonso de rapste. Benieuwd wat ze in de kwalificatie kunnen presteren. En 't zal goed dicht bij elkaar, kan dus best een spannende kwalificatie zijn.
|
||||
|
||||
ferrari was toch nogal dominant net, ik ben eens benieuwd naar morgen..
de kans lijkt me groot dat de rest van het veld de ferrari's niet meer terug zien.. (tenzij een regenbui daar anders over denkt) maar daarachter lijkt het wel sowieso leuk te gaan worden, met alonso,trulli,kovalainen,kubica,... ze lijken me toch aan elkaar gewaagd.. en dan nog hamilton wat vanop de 13de plaats gaat moeten terug komen.. |
|
||||
|
||||
Toch weer opmerkelijk: McLaren krijgt dit weekend drie zware discutabele straffen, terwijl Kimi vrolijk mag blijven rondtoeren met een flapperende uitlaat, en Trulli zal waarschijnlijk ook wel onbestraft blijven...
|
|
|||
|
|||
De drive-trough van Hamilton van vandaag kan je moeilijk discutabel maken. Hij heeft Vettel duidelijk gepasseerd enkel en alleen omdat hij niet op tijd remde voor de chicane en deze dus moest afsnijden.
Indien hij Vettel daarna terug voorbij had gelaten zou hij geen straf hebben gekregen. |
|
||||
|
||||
Quote:
Voor mij een raceincident. De rest van de race was bij momenten wel spannend (voor een GP in Magny-Cours), maar de regen die ze voorspeld hadden was er niet. Dat had de race tot een thriller kunnen maken. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|