![]() |
|
|
|||
|
|||
technische controle ypres rally 2008
weet er iemand waar en wanneer de technische controle van de deelnemende voertuigen zal plaats vinden, dit om enkele mooie detailfoto's van enkele wagens te kunnen maken. alvast bedankt voor de info
|
|
||||
|
||||
louis de keuring is aan de vaart in ieper , zoals vorig jaar
|
|
|||
|
|||
Het is de eerste maal dat ik naar de ypres rally ga, vandaar. En ik veronderstel dat het daar een pak drukker zal zijn dan op pakweg de sezoensrally.
|
|
||||
|
||||
das waar ja , ik denk dat het de opex noemt , maar kan mis zijn ook , ben er vorig jaar niet geweest
|
|
||||
|
||||
Allereerst met de technische keuring. Die wordt georganiseerd in de bandencentrale VDK op de ring van Ieper, donderdag van 9h tot 16h in omgekeerde volgorde van de startnummers. Daarna volgt de shakedown, donderdagavond van 17h tot 23h, op de vertrouwde locatie in Nieuwkerke
bron pitstoptv |
|
||||
|
||||
een vraagje: De KPs ouden op de site staan, net als vorig jaar (met Google Earth). Ik vind ze niet. Heeft iemand ze al of kijk ik ernaast op hun site?
Is er veel verandert aan het parcour ivm vorig jaar |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Is het normaal dat als je deze link http://www.ypresrally.com/googlemaps/map.htm intikt je enkel maar de gewone dingen vind zoals het podium, de shakedown en en video van scandola vind? De parcours staan er gwoonweg nit op.
|
|
||||
|
||||
Quote:
even onderaan de pagina een vinkje zetten bij "Special Stages Day 1:" en/of "Special Stages Day 2:" ![]()
|
|