![]() |
|
|
![]() |
|
Thread Tools | Rate Thread |
|
||||
|
||||
Wie gaat de opvolger worden van onze Max? Zelfs Max heeft een home-made movie!
Quote:
http://www.newsoftheworld.co.uk/3003_nazi_orgy.shtml Heel simpel, als iemand een voorkeur heeft voor SM, orgies of wat dan ook...........mij best. Als iedereen uit (betaalde) vrije wil meedoet, have fun en val mij niet lastig ![]() Echter, deze is op het randje. Max heeft in de afgelopen jaren meerdere malen afstand genomen van het gedrag van zijn vader. Ook dat mag, als je pa vroeger goed fout was hoeft dat nog niks te zeggen over het gedrag van de zoon. Maar nu? Hij speelt zelf de Nazi!! Ja, dat is dus echt fout!! Kan Max zijn functie van FIA-bons aanhouden?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Zou Ron Dennis Max Mosley hiermee 'terugpakken'?
![]() |
|
||||
|
||||
Als dit waar is dan is dit "BIG NEWS"...
|
||||
|
||||
Juist : ...Als dit waar is..... Ik heb het filmpje op You Tube gezien en de beelden zijn van een heel slechte kwaliteit. Je kunt moeilijk zien of het inderdaad Max Mosley is; het kan net zogoed een look-alike zijn. Afwachten dus. |
|
||||
|
||||
Tis precies een hype om een seksvideo te hebben. Ik vind het niet kunnen dat iemand in zo'n positie dit doet, zeker niet het "thema". En ik had er ook geen behoefte aan om Mosley's derriere te zien...
|
|
||||
|
||||
Het lijkt er wel op...........Mosley en advocaten-vriendjes willen de krant aanklagen wegens inbreuk op de privacy. Dat doe je niet als het om een look-a-like gaat mijn inziens
![]() Positie lijkt me zo goed als onhoudbaar: Quote:
![]() Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
In de Schumacherperiode zei men wel vaker dat de FIA en Mosley iets voor de Duitser hadden, maar dat Mosley de Duitse geschiedenis zo hoog in het vaandel draagt, wie had dat durven denken ?
![]()
|
|||
|
|||
Van de leiders met dictatoriale trekjes heeft, mijns inziens, alleen Sarkozy een goede smaak
|
|
|||
|
|||
Ik moet een correctie aanbrengen. Kim Ill Yung van Noord Korea (ik hoop dat de naam juist geschreven is) heeft ook een goede smaak.
Toen hij voor enkele jaren op de Transsiberische trein zat, liet hij met vliegtuig en helicopter verse kaviaar aanbrengen en een portie Zweedse leuke meiden. Of dat niet getuigt van goede smaak. Nou ja hm... als zijn volk crepeert van de honger, dan weet ik het nog niet zo zeker |
|
||||
|
||||
Ronster's Revenge
![]() Hoe dan ook, het blijft S-Max privéleven |
|
||||
|
||||
Ik ga akkoord met Jan.
Heeft "het volk" (dat graag mensen ziet bloeden) niets mee te maken. Pure privézaak. Getuigt wel van slechte smaak, maar in een dergelijke context komt dat thema me dunkt wel meer voor. Puur voyeurisme is dit als je het mij vraagt en zeker even verwerpelijk als wat getoond wordt. Wie zijn wij om hierover een oordeel te vellen ? Belangrijk is : doet de man zijn werk goed of niet ? Beoordeel hem daarop.
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Max geeft toe dat hij het was in die video : http://www.autosport.com/news/report.php/id/66276
Hij is ook niet van plan om op te stappen. Of dat nu goed of slecht nieuws is mag je zelf bepalen. |
|
||||
|
||||
Privéleven of niet, maar is het uiting geven aan Nazi-sympathiën niet strafbaar?
|
||||
|
||||
Racisme is strafbaar, het ontkennen van de Holocaust is strafbaar.
Nazisympathieën hebben volgens mij niet, of je kunt heel extreem rechts in de gevangenis gooien. Zo'n onnozele seksspeeltjes bewijzen ook niet dat hij pro nazi's is. Kan gewoon een 'rollenspel' zijn. Dat hij gezichtsverlies lijdt, staat natuurlijk buiten kijf.
|
|