![]() |
|
|
||||
|
||||
SKYLIMIT TRACK&DRIFT DAY : Sat 16 Aug BRUSTEM AIRBASE
Op zaterdag 16 augustus organiseren we een track & drift day op Brustem Airbase, bij Sint-Truiden. Het is een piste die te vergelijken is met de testbaan van Top Gear! Op een baan van ruim 3km gaan we 9 uren(van 9u tot 18u) scheuren! Elk uur wordt als volgt verdeeld : 45 minuten op circuitrijden, 15 minuten driften.
Prijzen : Circuit Free Driving : full day 170€, half day 120€ Driften : full day 120€, half day 80€ Combination track & drift : full day 225€, half day 160€ (No drifting during free driving!) Info via andy@skylimitevents.be (+32 (0) 475 41 92 76 )
|
||||
|
||||
Ja !
Fantastisch nieuws . Hierop hebben we gewacht . We zullen er zijn !
|
||||
|
||||
Ik ben ook ingeschreven, ik ben eens benieuwd of het de moeite gaat zijn... Ik hoop dat het een beetje op Bitburg lijkt.
Groetjes |
|
|||
|
|||
Heb zo net Andy nog gezien. Nog even gaan uitzwaaien alvorens hij (alweer) naar de States vertrekt. Een welverdiende vakantie.
Heb ook de lay-out van de track @ Brustem Airbase gezien. Ziet er leuk en toch ietwat uitdagend uit. Ideeën voor andere lay-outs zijn reeds voorhanden. Een waaier aan mogelijkheden. Voor de late beslissers : helaas, alles is reeds volgeboekt. http://www.skylimitevents.be/ C U |
|
|||
|
|||
Voila, bijna klaar om te vertrekken en de piste klaar te maken tegen morgen zodat jullie uit de bol kunnen gaan. Ik blijf er vanavond slapen zodat ik morgen "fris uitgeslapen" aan de slag kan.
Waarschijnlijk zal ik 's morgens de inschrijvingen doen en later op de dag zowat manusje van alles zijn. Niet vergeten : - inschrijvingen vanaf 07.00 uur. - eerste auto's op de baan vanaf 09.00 uur. Tot morgen... C U |
|
||||
|
||||
Fotos van mij en de Mini van een fantastische dag vind je op
http://fotos.testdriver.be mvg, Jo Smets |
|
||||
|
||||
filmpje
|
|
||||
|
||||
filmpje
Last edited by orofar; 21-08-2008 at 23:22. Reason: wuif maar uit |
|
|||
|
|||
Man, man, man,
Als ze met die kleine effectief de baan op gegaan zijn is dit toch wel van het meest onverantwoorde wat ik de laatste tijd ben tegengekomen. En dan maar onnozel doen met een helm, een racekuip en een vierpuntsharnas die allemaal 12 maten te groot zijn. De minste crash en dat kind hangt als spijs tegen de voorruit. Is er dan niemand die daar tijdens een trackday toezicht op houdt???
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Normaal is aspect "veiligheid" tijdens deze trackdays redelijk goed in orde. En volgens de video op Pitstop is het op Brustem net zo goed als op CZ tijdens dergelijke dagen. Het is ieder voor zich om te bepalen of dit nivo voldoende is. Te laag? SVP wegblijven van dergelijke dagen. Het was trackday 1 voor deze club op Brustem, ben er zeker van dat dergelijke "schoonheidsfoutjes" bij trackday 2 tot het verleden behoren. Het circuit en omgeving nodigen iig geval uit om zelf weer eens te gaan proberen (stuntelen) aan een stuurtje te trekken op deze piste.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
hierbij een filmpje van een rondje Brustem met de Mini
http://www.youtube.com/watch?v=SuIK3sA4yiw mvg, Jo Smets |
|
||||
|
||||
@ SMM Doc
Ga maar eens toezicht houden op de "beroemde vroemdag" dan ![]() En laat je dan maar eens gaan met je forumkritiek . . .
|
||||
|
||||
@ SMM Doc
Hallo,
over welke kleine wordt er eigenlijk gesproken ? Groetjes, Pascal |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|