![]() |
|
|
|||||||
|
|||||||
Tom Coronel slaat de plank finaal mis! De misser van de week.
In de afgelopen jaren heb ik bewondering gekregen voor Tom Coronel hoe hij met de media omgaat. Sterker nog, ik zou elke beginnende coureur willen adviseren om een voorbeeld te nemen aan Tommie. De man speelt met media, the man is in control!
Graag geziene gast in Tv-programma's, leuke en vlotte babbel. Echtgenoot en vader, snel op de baan en een goede ambassadeur voor onze sport. Echter, ook helden maken weleens misser. Deze week is het raak voor Coronel, het verhaal is hier te lezen: http://www.racexpress.com/index.php?...ikel&nid=15162 De bron is een interview in Sportweek. Quote:
Quote:
![]() Quote:
![]() Quote:
![]() Quote:
Quote:
![]() Quote:
Werkelijk, ik heb geen idee waarom Coronel zich op een dergelijke manier moet uiten. Dergelijke negatieve houdingen staan haaks op zijn positieve imago van de laatste jaren. Hopenlijk blijft het bij deze ene misser van Tommie.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. Last edited by Mark; 19-03-2009 at 22:01. |
|
||||
|
||||
Coronel doet inderdaad een aantal ondoordachte uitspraken waar je enkele vraagtekens mag bijplaatsen.
Alleen wat zijn uitlatingen over de DTM betreft, kan ik hem eigenlijk wel volgen. Sinds het vertrek van Opel een paar jaar geleden is de DTM een kunstmatig in het leven gehouden nationaal kampioenschap, dat overleeft bij de gratie van Mercedes en Audi. Beide merken hebben elkaar nodig om de DTM te laten verder bestaan als commerciële etalage die toch hoofdzakelijk op de eigen Duitse markt is gericht. Ondanks de peperdure high-tech en de aanwezigheid van toppiloten blijft de DTM voor mij een gekunsteld gedoe en schat ik de WTCC zowel sportief als commercieel toch hoger in. Trouwens, in de WTCC zijn ook een hele rits toppiloten actief. |
|
|||
|
|||
Het is inderdaad geen sterk interview.
Wat betreft het niveau van de coureurs doet WTCC zeker niet onder voor DTM. |
|
||||
|
||||
En in het WTCC rijden ze tenminste met échte auto's
![]() |
|
||||
|
||||
Tis wat dom om de dtm met het wtcc te vergelijken, dat zijn gewoon 2 copleet verschillende kampioenchappen.
En een kampioenschap beter noemen omdat er meer merken zijn is ook maar dom, want dan zou het btcc, stcc of dtc beter zijn als het wtcc. Kampioenschappen als de dtm of v8supercars is gewoon een andere vorm van touring cars. Last edited by smiley; 21-03-2009 at 23:25. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|