![]() |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Quote:
__________________
***You can’t make any noise above the 90 decibels, So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium*** ![]() |
#2
|
||||
|
||||
ik snap niet wat er zo gek aan is.
De dwaze coureurs worden gestraft. In ieders belang me dunkt. En toch is in de 2 weken tussen een GP grondig beroep mogelijk om zo de straf eerlijker te maken tov van het team en de piloot. Ze hebben 2 weken de tijd om zich grondig te verdedigen, iets wat bij een stop-and-go moeilijk kan gezegd worden. airco
__________________
![]() |
#3
|
||||
|
||||
wat er zo gek aan is is dat deze maatregel pleit voor meer straffen zoals montoya er 1 heeft gekregen in Sepang.
__________________
***You can’t make any noise above the 90 decibels, So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium*** ![]() |
#4
|
||||
|
||||
ben ik niet mee akkoord.
Nu had Montoya geen kans om (grondig) in beroep te gaan. Met de nieuwe straffen zou hij die kans nog wel gehad hebben. Dan heeft de FIA 2 weken tijd om tot andere gedachten te komen, en eventueel ook te luisteren naar de commentaar van te piloten (en onbewust ook naar de publieke opinie). Zodat het resultaat veel eerlijker zal zijn dan nu in Maleisië het geval was. airco
__________________
![]() |
#5
|
|||
|
|||
Na de belachelijke beslissing die de stewards in Maleisië namen tegen Montoya is mij één ding duidelijk geworden (of nog duidelijker dan het al was), Ferrari moet winnen en de FIA helpt waar zij kan.
Op zich hoeft deze regel niet slecht te zijn, maar de FIA staat niet echt bekend om zijn logische beslissingen dus het is maar af te wachten hoe dit afloopt !! Het stomme aan deze regel is dat je de resultaten van 2 races met elkaar vermengt. Benieuwd wat dit gaat worden !
__________________
no pain, no gain no guts, no glory ![]() |
#6
|
||||
|
||||
*Zucht*
Even het verhaal van een voetbal-supporter ... Wie af en toe eens een voetbal-supporter zal tegenkomen zal vaststellen dat deze bijna altijd te vertellen hebben "dat ze den arbiter tegen hadden". Realistisch is dat echter niet want er zijn altijd 2 ploegen, en het gebeurt meer dan eens dat beide partijen zeggen dat ze onterecht behandeld zijn. Er is een essentieel verschil tussen een rechtvaardige beslissing en hetgeen wij als bevooroordeelde partij (zijnde supporter van een bep team of piloot) als rechtvaardig aanvaarden. Dat er bovendien regelmatig onterechte beslissingen genomen zullen worden lijkt me ook duidelijk. Officials (zijn net als scheidsrechters) zijn ook maar mensen die in eer en geweten een eerlijke beslissing nemen. Dat er fouten gebeuren is onvermijdelijk. Soms zal je aan een straf ontsnappen, soms zal je een onterechte straf krijgen (Zoals Montoya in Maleisië. Maar op het einde van het verhaal zullen deze 2 dingen elkaar opheffen. De beslissing van de FIA is juist in het voordeel van diegenen die denken dat de FIA een bepaald team bevoordeelt. Nu is er tussen de GP's tenminste de tijd om je te verdedigen tegen de al dan niet "onterechte" beslissing. Dus als je dan toch denkt dat je favoriet benadeelt wordt zou ik staan juichen met deze maatregel. airco
__________________
![]() |
#7
|
|||
|
|||
het laatse dat je daar zegt klopt absoluut, dat van fouten die elkaar opheffen vind ik naief hoor.
'k weet da'k er niks over te zeggen heb, maar ik vind dat we deze discussie beter kunnen stoppen, zij leidt toch nergens toe. Schol Airco.
__________________
no pain, no gain no guts, no glory ![]() |
#8
|
|||
|
|||
Sorry ze manne maar ik moest hem gewoon posten :
Beweer no nog dat Schumacher geen voordelen krijgt !!! ![]()
__________________
no pain, no gain no guts, no glory ![]() |
#9
|
||||
|
||||
...
Help ga je daaruit nu besluiten dat de FIA pro-ferrari is ?!? Als je mijn stelling volgens jou naief is nog tot daaraantoe. Dit is echter een goeie foto van een aandachtige persfotograaf ... Ik kan me best voorstellen dat je met een berg verbeelding hieruit kan halen dat de FIA pro-Schumacher is ... maar laat me dat dan ook super-naïef vinden he. Zulke discussies leiden inderdaad tot niks als ze op zo een niveau gevoerd worden ... Topic gaat over een nieuwe regel van bestraffen, en ineens is de FIA pro-Ferrari. Plz ffs hold your horses. airco
__________________
![]() |
#10
|
||||
|
||||
Ik stel me toch vragen bij dat reglement.
Stel dat gij nu als coureur gestraft wordt en de volgende race zeker 10 plaatsen achteruit geschoven wordt. kWeet niet wat jullie zouden doen, maar ik zou zeker niet veel moeite meer doen om te qualifyen. Ik zou gewoon banden inrijden en verder zoeken naar een goeie race-afstelling. Gevolg: qualify wordt niet meer zo interessant Gevolg: der zullen nog minder zenders de qualifs uitzenden (om eens een verband te leggen met vorige threads ) ![]() |
#11
|
|||
|
|||
Airco, sorry dat ik u geschokt heb, die foto (en bijhorende comment) was maar om te lachen zene.
__________________
no pain, no gain no guts, no glory ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|