![]() |
|
|
|||
|
|||
BK Rallycross 2009
Zondag gaat het BK Rallycross van start in Maasmechelen. Er zijn wat wijzigingen in de reglementen. De klasses werden wat aangepast en men kan in België niet meer scoren voor het Nederlands kampioenschap en vice versa.
De kalender : 01 mrt Maasmechelen 14 jun Chimay 12 jul Maasmechelen 31 aug Lydden Hill (GB) 20 sep Maasmechelen 11 okt Maasmechelen (+ GB piloten) C U |
|
|||
|
|||
Rallycross is de meest ondergewaardeerde autosport tak. Spijtig dat het EK te veel een scandinavische zaak is. Die wedstrijd in Chimay verrast me wel. Ik weet wel dat ze daar in het nabije verleden kartcross (ASAF) en Supermoto hebben gereden, maar of dat tracé geschikt is voor Rallycross wordt toch nog even afwachten. Ik ga Proberen om toch één BK wedstrijd mee te pikken en zeker naar het EK komen kijken.
|
|
||||
|
||||
Is er ruzie tussen de Belgen en de Nederlanders? Valkenswaard is ook uit het EK geknikkerd. Hebben ze in Valkenswaard de boel om zeep geholpen?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
Waarom het BK en NK niet meer samen gereden wordt weet ik ook niet.
|
|||
|
|||
In een interview met Jochan Coox in HBVL van vandaag, zegt hij dat hij uit de hemel gevallen kwam toen hij de kalender zag. Een wedstrijd in Lydden Hill en een wedstrijd in Chimay ????
In Chimay heeft hij alleen gehoord van een stratencircuit en Lydden Hill valt op een maandag. Dit zou in Engelend welliswaar een feestdag zijn maar niet in België. Hij vermoedt dat er weinig Belgen de oversteek zullen maken. C U |
|
||||
|
||||
Mijn kalender ligt vast :-)
Een aantal Belgische/Nederlandse uiteraard en dan EK : Engeland (Lydden hill) Frankrijk (Alencon) Belgie uiteraard Duitsland (Buxtehude) Tsjechië (Ceska Lipa; prachtcircuit overigens) |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|