![]() |
|
|
||||
|
||||
Nissan Silvia S15 "Top Secret"-Aoshima-1/24 (038321)
Bij deze een review van een Aoshima-kit, vorig jaar gewonnen door onze vriend Tim en overgekocht door ondergetekende.
Het gaat om volgend model: Een door "Top Secret" getunede Nissan Silvia S15. De doos: Het plan in 18-stappen, hoofdzakelijk in het japans met hier en daar een woordje engels: De weinige decals: De clearparts: De gekleurde clear-parts, wat rubbertjes en echte veren en een te fel gechromeerde uitlaat:
|
||||
|
||||
Het chassis:
Sprue met oa onderdelen voor de ophanging: Het interieurgedeelte: De extra kuipzetels: Dashboard en de standaard zetels:
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 10-05-2009 at 22:57. |
|
||||
|
||||
De carrosserie:
De bumper-spoilers: De overige carrosserie-onderdelen:
|
||||
|
||||
De chrome-parts:
Zelfs de remschijven zijn chromé, wat niet echt realistisch is: De velgen, die er wel goed uitzien in hun chromé jasje: En om af te ronden, de laagprofielbanden:
|
||||
|
||||
Je had me wel eerst mogen verwittigen eh, dan had ik mijn zonnebril opgezet
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|