![]() |
|
|
||||
|
||||
Site url/domeinnaam
Hallo,
Als ik www.depaddock.net wil bekijken krijg ik steeds een foutmelding net als depaddock.be! Is dit te verhelpen dat jullie deze domeinen doorlinken naar depaddock.eu? Zoals de link nu is zullen er velen zijn die niet meer op deze site komen.... Groeten, Vincent |
|
||||
|
||||
Inderdaad, ondanks ik hierover wel een mail kreeg, toch kreeg ik van een aantal mensen de opmerking dat de Paddock verdwenen was. Blijkbaar is toch niet iedereen op de hoogte van de wijziging...
|
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Last edited by FIRE; 12-10-2008 at 23:08. |
|
||||
|
||||
Als de persoon die ons dat gelapt heeft zijn woord houdt, zou alles binnen enkele dagen in orde moeten zijn.
***You can’t make any noise above the 90 decibels, So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium*** ![]() Last edited by Sennake; 13-10-2008 at 07:09. |
|
||||
|
||||
Quote:
Het is dus ook zo dat we ons al enkele maanden van het probleem bewust zijn en dat we kosten noch moeite gespaard hebben om onze originele URL terug te krijgen, niet alleen vanwege de online gebruikers, maar ook omdat al onze merchandising, onze folders, en noem maar op naar die oude URL verwijzen en dat het ons een klein fortuin zou kosten om dat allemaal aan te passen. Het heeft heel wat voeten in de aarde gehad om de verantwoordelijke personen te overtuigen, maar dank zij de diplomatie van onze voorzitter lijkt het deze week eindelijk in orde te gaan komen. Fingers crossed... |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Idd, ik had het ook al gemerkt. De rechtstreekse link naar het forum.net zou eigenlijk ook moeten doorgelinkt worden naar het forum.eu. Ik denk dat vele mensen in hun favorieten een rechtstreekse link naar het forum gebruiken ipv via de homepagina binnen te komen. Peter, da's iets voor jou denk ik...
|
|
||||
|
||||
www.depaddock.net , maar de link naar het forum.depaddock.net werkt nog niet. Als dat in orde komt, dan zijn we weer terug waar we moeten staan.
![]() Edit: Guy was me net voor ![]()
Groetjes, Domi. Last edited by Dominique; 04-01-2009 at 00:29. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Probeer het nog eens. Dat zou ook terug moeten werken.
|
|
||||
|
||||
Yep, dat werkt nu ook weer. Good job!
|
|
||||
|
||||
Weird, hier niet. Ik krijg 'thank you for logging in', maar dan word ik weer naar zelfde scherm gebracht waar ik opnieuw login-gegevens moet invoeren en geen 'new posts' te zien krijg.
|
|
||||
|
||||
Hier schijnt alles weer te werken.
|
|||
|
|||
bij mij ook
|
||||
|
||||
Ik geraak ook niet ingelogd op de homepage.
|
|