![]() |
|
|
||||
|
||||
*** Legend Boucles de Spa - de foto's ***
De foto's van de korte test van Björn Waldegård en de mysterieuze piloot staan nu online:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Gedaan met gokken.
![]() ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
Nice Pics
![]() Het is mijn 2 de keer Boucles de spa ... Ik heb gelezen dat ik een boekje kan kopen in Texaco garage en ga dat ook doen als ik in spa arriveer daar ... Maar hebben jullie bepaalde Kp's die echt de moeite zijn en mogelijk adres ? Mvg Greg |
|
|||
|
|||
Ge zijt er al vroeg bij met de foto's !!
Morgen voldoende geheugen en batterijen meenemen met zo'n startveld gok ik ! |
|
||||
|
||||
Foto's van vandaag:
Vatanen ![]() Baguette ![]() Didi ![]() Brasseur ![]() Blomqvist ![]() Big Attack ![]() Snijers ![]() Rovanperä ![]() Loix ![]() Duval ![]()
|
|||
|
|||
Heel mooie foto's Juha,we want more????
|
|
||||
|
||||
Inderdaad, maar waneer krijgen we die van U te zien ???
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 20-02-2010 at 23:37. |
|
||||
|
||||
Die van mij zijn zo goed niet als hiervoor maar ik klaag ni ! mooie rally gezien.
|
|
||||
|
||||
Mijn foto's staan nu online op m'n site.
Waldegaard op de besneeuwde Clementine: ![]() De Chevette van Lepley in Stoumont: ![]() Mark Solloway: ![]() Snijers in Ster: ![]() Waldegaard 50 meter eerder: ![]() Duwen! ![]() Dit duwen we liever niet: ![]() Hij kan het nog: ![]() Hij ook: ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Big Attack in Stoumont, tot er een brug in de weg stond.
![]() ![]() De familie Loix: ![]() Blomqvist moest het met minder paardjes stellen dan Waldegaard: ![]() De spektakelman: ![]() Op weg naar de overwinning: ![]() Op weg naar een pirouette: ![]() Duwen... ![]() "Wat deed je daar nog om 1u 's ochtends?" "Auto's losduwen!" ![]() ![]()
|
|||
|
|||
prachtige foto's Juha.
|
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Mooie foto's!
Toevallig niemand die foto's heeft van de Classic (50km/u)? |
|
||||
|
||||
Een paar van mijn foto's :
http://picasaweb.google.com/lh/photo...eat=directlink Hoe krijgen jullie die foto's in de post's ? Last edited by Mr. Ko; 26-02-2010 at 17:58. |
|
||||
|
||||
Quote:
Nou zo: Gebruik het landschap-icoontje in het reply veld, het 5de icoontje van rechts ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|