![]() |
|
|
View Poll Results: Welke wagen word er gebouwd | |||
J Swaanen - J v Hout - Heelendoorn rally 2008 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
9 | 33.33% |
P Lietaer - G Derammelaere - Ieper rally 1998 |
2 | 7.41% |
R Patrese - M Alboreto - Group C - 1983 |
16 | 59.26% |
Multiple Choice Poll. Voters: 27. You may not vote on this poll |
![]() |
|
Thread Tools | Rate Thread |
|
||||
|
||||
Lancia LC2 - Protar - 1/24
Nogal veel vraagtekens in de topictitel. Dat gaan we even verduidelijken. Nog een weekje of 2 dan is de duobuild van de 206`en van Snijers en De Mevieus achter de rug. Dan word het dus tijd om een nieuw kitje open te trekken. Welk kitje? Tja, met een kleine 100 kits op voorraad word het natuurlijk moeilijk kiezen. Daarom de vele vraagtekens. En daarom een polletje om dit topic te starten, denk dat dat op dit forum nog niet gebeurt is. Ik heb de keuze beperkt tot 3 kits, jullie mogen kiezen welke devolgende build word, dat is weer eens iets anders. De poll blijft 2 weken staan, dus tot en met de 20ste februari. Kit met de meeste stemmen word dan men volgende build. Uit welke 3 mogen jullie kiezen, wel devolgende :
1) J Swaanen - J v Hout - Heelendoorn rally 2008 : Lancer Evo VII 2) P Lietaer - G Derammelaere - Ieper rally 1998 : Impreza WRX 3) R Patrese - M Alboreto - Group C - 1983
Last edited by Doc; 21-02-2011 at 18:11. |
|
||||
|
||||
Ah, ik ben de eerste
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Tja maatje,
De Mitsu van Swaanen, knappe auto, maar zegt me niet veel. Den Subaru, dat zou mijn keuze zijn, was het niet dat er hier net zo een groep A de revue gepasseerd is van onze Tim. Dus daar zou ik nog effe mee wachten. Dus ja, dan rest er nog de Group C hé. Is niet mijn genre, maar toch een hele mooie. Dus ga der voor, en zo doe je ook eens wat anders, en da's ook leuk hé. Grts, Guido
|
|||
|
|||
da's dan 4 op 4 voor de Lancia
![]()
|
||||
|
||||
Ik zie geen foto's, maar rode kruisjes in een wit vakje.
Ik stem ook voor de Lancia, eens iets anders dan het rallygeweld dat we van je gewoon zijn. ![]()
|
||||
|
||||
Ik zag het ook net. Ik heb de foto`s effe opnieuw geuploaded.
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Last edited by Sennake; 06-02-2011 at 20:21. |
|
||||
|
||||
Dat was dan een beetje voor mijn tijd. Maar het idee vind ik wel leuk, denk dat ik dit meer ga doen.
|
||||
|
||||
Alé, dan zal ik maar scheef liggen zeker? Voor mij de Evo graag !
![]()
|
||||
|
||||
Noop, de Lancia gaarne.
|
||||
|
||||
Ik zou wel eens de verbouwingen van een lancer wrc (ik neem aan dat je van de tamiya lancer wrc begint) naar een group N willen zien.
Dus de Evo!! |
|
||||
|
||||
Jammer Scooby maar het is dus de lancia geworden. Ik ken niet veel van circuitvoertuiren en wedstrijden dus ga ik maar eens wat foto`s opzoeken. Dit is een vrij eenvoudige kit, weinig onderdelen dus gaan we proberen de onderdelen die er zijn zo mooi mogelijk te presenteren. Er is een bestelling richting domino voor wat extra PE dat ik op deze wagen ga gebruiken. Ik ben benieuwd wat deze gaat geven.
![]()
|
||||
|
||||
Gij niet alleen, vrees ik.
![]()
|
|||
|
|||
Good luck, Doc !!!