![]() |
|
|
||||
|
||||
*** 24h of spa 2011 - foto's ***
Ik ben gisteren al naar de presentatie in Spa geweest.
De raceauto's kwamen via de openbare weg (onder politie begeleiding) van het circuit naar de stad. En enkele uren later weer terug. :drool: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ecurie Ecosse ![]() ![]() ![]() Op mijn site staan veel meer foto's, vooral veel van de McLaren. :P En ook wat rijders waaronder Johnny Herbert, Oliveir Panis, Bas Leinders, de Mansell broers, en veel meer. Last edited by Xsara_VTS; 28-07-2011 at 23:28. |
|
||||
|
||||
Het was tijdens de middag training goed nat bij Combes/Rivage. Weer geweldige service dat de poort daar niet open was. Vond dat er veel volk stond voor een donderdagmiddag
![]() ![]() In plaats van een natte en koude BBQ in Spa dan maar heerlijk in de zon een terrasje en mexicaan gepakt in het altijd kitscherige Valkenburg ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. Last edited by Mark; 28-07-2011 at 23:54. |
|
|||
|
|||
Quote:
Maar wat een stortregen na 10 minuten in de Pre Qualifying.
|
|||
|
|||
www.krisgilissen.net Last edited by RKG; 29-07-2011 at 10:48. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Schoon foto's. En chapeau om in zulk slecht weer toch te blijven.
't is wel wennen aan de nieuwe curbstone kleuren. Weet er iemand waarom ze dat hebben gedaan? Last edited by Xsara_VTS; 29-07-2011 at 16:20. |
|
|||
|
|||
Zou dat kunnen omdat Shell hoofdsponsor is van de belgische GP?
|
||||
|
||||
Shell is inderdaad hoofdsponsor van de Belgian GP dit jaar. Vandaag op de televisie gezien.
En het zien van deze foto's doet echt pijn in het hart! Zo jammer dat ik er niet bij kan zijn! Voor zij die gaan: veel plezier dit weekend!!
|
|||
|
|||
Quote:
![]()
|
|||
|
|||
sunday pics only for me, cloudy,warm, but it is francorchamps
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() jp |
|
||||
|
||||
Onze foto's van de 24H of Spa 2011 staan ook online :
www.motorsports-online.net Enkele teasers : Greetzzz
Motorsports-online.net Last edited by Infinity_MC; 03-08-2011 at 23:24. |
|
||||
|
||||
Schoon foto's.
Ik wist niet dat die McLaren in brand heeft gestaan. Hier zijn wat foto's van mij. De rest staat op mijn site ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() de winnaar ![]() tweede ![]() derde ![]() Ik heb een slideshow gemaakt van de McLaren crash. http://www.youtube.com/watch?v=VPrt7gWmD0Y Last edited by Xsara_VTS; 04-08-2011 at 01:08. |
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Afgelopen weekend was het dan eindelijk zo ver en zagen meer dan 60.000 betalende bezoekers 62 GT3 en GT4 wagens aan de start staan waarvan misschien wel een twintigtal kans maakten op de eindoverwinning. Van een open strijd gesproken. In deel 1 van onze reportage kijken we even in de pits om kennis te maken met het uitgebreide startveld! Deel 1 is te vinden op http://www.rpmvision.nl/features/316/feature-24h-spa-1 In deel 2 gaat de aktie van start en bekijken we de hoogtepunten van de wedstrijd, inclusief wat exclusief materiaal uiteraard! Deel 2 is te vinden op http://www.rpmvision.nl/features/317/feature-24h-spa-2.
|
|