![]() |
|
|
||||
|
||||
GP van Monaco
met welke theorie gaat Mark nu op de proppen komen ?
![]() al bij al eigenlijk weinig actie vond ik, wel spannend en mooie zege van Webber gelukkig voor de rijders viel de regen pas na de finish met bakken uit de hemel ; helaas voor de toeschouwers wellicht Alonso doet weer meer dan de meubels redden
|
||||
|
||||
De hoop dat de DRS zou zorgen voor wat meer inhaalacties in Monaco, werd snel in de kiem gesmoord. Zoals vanouds zit de echte spanning van de GP hem in de kwalificaties, daarna is het grotendeels treintje rijden. Tenzij de regen er een ferm stokje komt tussen steken. Ik vond het eigenlijk wel jammer dat het droog gebleven is dus, maar goed, ik zit thuis achter mijn TV; de toeschouwers ter plaatse zagen dat misschien anders.
Al bij al waren er nog wel wat verschuivingen en daarmee gepaard gaande spanning vanwege de verschillende pitstop-strategieën. En 6 wagens op een rij zien finishen zie je ook alleen maar In Monaco ![]() 6 GP's gereden, 6 verschillende winnaars. Dat is de belangrijkste eindconclusie: we gaan een zeer spannend seizoen tegemoet, waarbij uiteindelijk de 5e en 6e plaatsen die de titelkandidaten bijeen rijden van zeer groot belang zullen blijken! |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|