![]() |
|
|
||||
|
||||
Nieuw sprintkampioenschap in 2014
Quote:
Nu wordt het toch ingewikkeld om volgen. Ben wel nieuwsgierig wat hij allemaal gaat vertellen op zijn persvoorstelling in januari ![]() |
|
||||
|
||||
Over het nieuwe kampioenschap :
Quote:
|
|
||||
|
||||
Goed zo Hans mooi initiatief
Wie kan mij op een duidelijke manier uitleggen waarom je altijd de toelating van de RACB dient om een goedkeuring voor het organiseren van een kampioenschap in de autosport . mvg JPracing
|
||||
|
||||
Je kunt volgens mij (als ik het allemaal goed begrepen heb) gewoon een kampioenschap organiseren zonder goedkeuring van de FIA. Het word dan een soort piraten status. Iedereen die gelieerd is aan de FIA en nationale bonden is het dan weer verboden om actief te zijn in een "piraten evenement".
Het komt er dus op neer dat geen circuit, marshal, team, of coureur mee kan werken aan zo'n piraten evenement. Want eenmaal actief in zo'n piratenkampioenschap ben je dus besmet voor de FIA. Komt er mijn inziens feitelijk op neer dat de FIA een vorm van dictatuur is die vrije marktwerking in de weg staat.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|