|
|
||||
|
||||
Tameo kits
heeft iemand er ooit al 1 van gemaakt en zijn deze goed van kwaliteit??
Kheb het in dit geval over mclaren mp4/12 op 1/43 Last edited by Dragonfly; 22-01-2004 at 17:09. |
|
||||
|
||||
Re: Tameo kits
Quote:
En ter info : het zijn de beste kits die je in 1/43 kunt vinden, zeker voor wat F1 modellen betreft. En de plannen zijn super-gedetailleerd, nog beter dan Tamiya. Wel zeer veel werk aan! Enkele voorbeelden : Last edited by Sennake; 22-01-2004 at 17:20. |
|
||||
|
||||
Aan die Jordan, ben ik ook ooit begonnen, maar 't is nooit goed gekomen.
|
|
|||
|
|||
vraag
beste leden
kan er mij iemand weg wijs maken ? ik heb namelijk een TAMEO KIT gekregen van iemand een benetton renault B195 schaal 1:43 met wat worden die aan elkaar gezet ? en welke verf word er gebruikt ? ik heb nog nooit zo een kit gemaakt zeer detail werk dus tips en benodig heden die ik nodig heb zijn welkom dank u |
|
||||
|
||||
Quote:
http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=20301 Succes met de bouw! |
|
||||
|
||||
Hmm. Hier begint het ondertussen ook al te kriebelen om eens een 1/43 kitje in elkaar te steken. Ik zit dan te denken aan de Williams Fw08C(senna test), Williams FW08B(6 wieler) en Williams FW07D(6 Wieler). Ik heb zitten denken, dat ik alle Senna test wagens wil bouwen op 1/43. Dat zou het gemakkelijkste zijn. Weet er iemand waar die eventueel te vinden zijn in deze schaal? Alvast bedankt.
|
||||
|
||||
Tameo heeft 2 versies van de 6 wieler in z'n assortiment, de FW08B (TMK285), en de FW07D (SLK065). Ze hebben ook twee versies van de FW08C in het assortiment waarbij TMK297 de testversie van Senna is. De andere is die van de Monaco GP van 1983.
|
||||
|
||||
Ok. Bedankt Tim
|
||||
|
||||
Spotmodel heeft er heel veel in stock hoor
|
|
||||
|
||||
Weet ik, maar koop ze liever bij Roberto Bona van Icaro Hobbies. En hij heeft ze volgens mij allemaal in stock aan goeie prijzen.
|