![]() |
|
|
||||
|
||||
Spanje: Free Practice 1.2
Quote:
airco
|
||||
|
||||
Enkele sfeerbeeldjes:
|
||||
|
||||
wat mij vooral opvalt zijn de Arrows'en! Op ZDF zeiden ze iets dat Frentzen vooral voor die vooruitgang gezorgd heeft, maar ik was zo half in slaap aan het vallen, dus heb ik niet veel van verstaan
![]() *mod* typo Last edited by FleaBite; 26-04-2002 at 14:45. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
De Arrows is een goede auto! Deze is voornamelijk getekend door Sergio Rinland, de man die de Sauber van vorig jaar heeft ontworpen en nog voor het begin van het seizoen door Peter Sauber aan de deur werd gezet.
Deze man wist de Sauber te voorzien van een revolutionaire voorwielophanging. Dit jaar gaat hij met de Arrows nog een stap verder. Het ontwerp is onder andere door McLaren en door Jordan opgevolgd. De motor is niet slecht, ... wat enkel nog maar in het nadeel van Jaguar spreekt. Het enige wat ze bij Arrows nodig hebben is iemand die de wagen in de juiste richting ontwikkeld, ... zoals Schumacher dat als geen ander kan! Als dat allemaal goed gaat, dan zien we de Arrows niet op pole, maar zeker onder de eerste tien. Frentzen draagt hier dan ook zijn steentje bij, ... meer dan Bernoldi.
|
||||
|
||||
Ik denk écht niet dat die Arrows plotseling beter gaat hoor.
'k Verwacht eerder zo'n kwalificatie-afstelling om even de sponsors in de aandacht te brengen... Voor de rest: TiBo: uw TV-kaart is gewoonweg PRACHTIG ![]() trouwens; Montoya 17des ? ![]()
|
||||
|
||||
excuseer ... mor no way dat arrows morgen in de top 10 quali't zene ... Nie vergeten dat McLaren, Williams, en Sauber daar nog moeten komen postvatten he ... Morgen vanaf 09h00 beginnen ze aan hun qualify'ing set-up, en zal er ineens een heel ander beeld vallen
![]() airco
|
||||
|
||||
Quote:
Wat de TV-kaart betreft: het is een kwestie van de juiste software kopen ( ![]() Ik kan zo'n foto's blijven posten, maar hou me liever aan een kort overzichtje van ongeveer een tiental foto's, ... tenzij anders gewenst.
|
||||
|
||||
De verrassende plaatsen van Arrows is voornamelijk te wijten aan een nieuwe voorvleugel in combinatie met een upgrade van de Cosworth.
Of ze morgen de top 10 halen wet ik niet maar één ding kan ik wel zeggen. In Imola gingen ze tijdens de race behoorlijk goed, alvast een pak beter dan dat de trainingen toen lieten uitschijnen. Enfin, morgen zullen we weten wie er hier gelijk heeft gekregen ![]() |
|
||||
|
||||
Zoals gewoonlijk weer een paar kleine verassingen (HHF) maar toch weer niets om iets aan te knopen ... het is weer allemaal voor morgen denk ik
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() En on topic : ik mis het "erbij zijn" al ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
De foto slaat niet echt op je commentaar maar we begrijpen wat je bedoelt eh :-)
|
|
||||
|
||||
Ja ok, nu wel dus :-)
|
|
||||
|
||||
Als je er de technische ontwikkelingen op na slaat is die "Rinland"-ophanging toch een ware revolutie voor de F1.
Tot voor kort lagen de onderste "pick-up points" van de voorwielophanging centraal onder de monocoque. Ze werden bevestigd aan de 'splitter'. Sedert Rinland is de splitter bij bepaalde teams verdwenen waardoor een betere geleiding langst de onderkant van de wagen mogelijk is. Deze nieuwe ophanging is een ware revolutie en toch zijn het net de teams die ze hebben toegepast, die in moeilijkheden zitten. Toeval? Waarschijnlijk wel, want Sauber doet het met dezelfde ophanging niet slecht. We moeten dan wel vermelden dat Sauber niet zo ver is gegaan als Jordan en McLaren. En Arrows? Die hebben de meester zelf ingehuurd. Lijkt me voeding voor een nieuwe 'technische analyse'.
|
|