![]() |
|
|
||||
|
||||
GP van Europa: de race
Ferrari dominantie like never before, en superspannend ... al was het maar om te zien of de teamorders er kwamen of niet ...
seffes uitgebreide bespreking
|
||||
|
||||
TOP : niks !!!!
FLOP : alles!!!
|
||||
|
||||
geen teamorders
![]() |
|
||||
|
||||
Wat een race, ik vond het toch enorm spannend opt laatste !
|
|
||||
|
||||
![]()
MS: "hij is de verdiende eerste, en ik de verdiende tweede" zucht, maw, "ik besliste vandaag dat Rubens eens mocht winnen, ook al met de Fia hoorzitting in het achterhoofd..."
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Arrogantie is géén mooie karaktertrek...
|
|
||||
|
||||
tja het is de waarheid he Krikke, Barri verdiende te winnen ... Schumacher verdiende de 2e plaats.
FLOP
airco
|
||||
|
||||
als je nu ook al kritiek moet gaan leveren op Schumacher en Ferrari is idd wel een beetje over de schreef. Ze doen wat ze moeten doen.
En Schumacher vertelt gewoon de waarheid. Barrichello verdiende te winnen, hij verdiende de tweede plaats. Als iemand om eerlijk te zijn nu ook al arrogant genoemd moet worden ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Ik zeg gewoon dat ze Schumi er niet durfden voorbij sturen...
Ik geef ook toe dat Ferrari de beste wagen en de beste piloot heeft. Maar ik kan het me af en toe toch niet laten om eens een waarheid te laten horen over een team dat met "enkele strategische zetjes" in m'n onderste schuif geraakt is... excuse me....het zit nogal diep... |
|
|||
|
|||
![]()
Hebben jullie die (fantastische) Montoya gezien???
Grote mond hebben kan iedereen maar rijden is er niet bij, derde niet finish op rij zegt toch wel veel. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Moeten ze bij de FIA ook eens geen banden gaan nakijken, slicks zijn toch verboden of is deze regel niet voor alle teams gelijk. Het ziet er naar uit dat het kampioenschap gereden is. ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Tja, wat de tactiek betreft: dat er geen teamorders waren is niet correct, laatste 10 ronden werd beslist dat dit de eindstand was. Of er iets verkeerds is met dit order is een andere vraag. Deze situatie gelijkt een beetje op de afspraak tussen Coulthard en Hakkinen dat degene die als eerste door de eerste bocht ging, mocht winnen. Ik denk dat er bij bijna om het even welke beslissing van de teamleiding kritiek ging geweest zijn.
De race zelf: eerste twee ronden fenomenaal goed, daarna een stuk minder. Toch vrij veel spectakel en een paar passeermanoeuvers. Montoya die het verknalt. Hoe meer ik zijn starts bekijk en die manier waarop hij zijn plaats verdedigt, hoe meer zijn bewegingen op die van Schumacher gelijken. Voor sommigen misschien een pijnlijke vaststelling, maar je moet er maar eens op letten. Vooral zijn starts de laatste 2 races zijn identiek aan die van Schumacher waar er indertijd zo veel kritiek op gekomen is. |
|
||||
|
||||
De race was BOOOORING. Weeral. Sry, maar ik vind de races echt supersaai. Het enige dat een beetje spannend was, was de start (even dan toch) en het einde. Of er al dan niet teamorders zouden komen. Allé, dat vind ik hé
|
||||
|
||||
Je bent nog 1 flop vergeten:
Yoong die iedere 2 ronden wel ergens van de baan ging, hij spinde notabene de pits binnen (al moet daar wel iets gelegen hebben want er ging ook nog een jag rond) ik vond het op den duur gewoon grappig worden... Grtz FF |
|
||||
|
||||
Yoong is gewoon een zegen voor Minardi. Niet alleen brengt hij vele miljoenen binnen, daarnaast is hij ook commercieel heel interessant. Yoong komt veel meer in beeld dan pakweg de Jaguars of de arrowsen. Daarenboven is die Yoong ook nog een enorm talent als komiek, die is veel grappiger dan Jacques Vermeire en Gaston Berghmans samen
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|