De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Formule 1
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 23-06-2002, 15:43
airco's Avatar
airco airco is offline
You'll never walk alone

GP van Europa: de race

Ferrari dominantie like never before, en superspannend ... al was het maar om te zien of de teamorders er kwamen of niet ...

seffes uitgebreide bespreking
Old 23-06-2002, 15:48
JPMontoya's Avatar
JPMontoya JPMontoya is offline
De Paddock Enthousiast

TOP : niks !!!!

FLOP : alles!!!
Reply With Quote
Old 23-06-2002, 15:50
Beemer's Avatar
Beemer Beemer is offline
De Paddock Regular

geen teamorders wat een verrassing, ze zullen nie gedurfd hebben met de hoorzitting van woensdag in het verschiet zeker??
Reply With Quote
Old 23-06-2002, 16:02
Savi's Avatar
Savi Savi is offline
De Paddock Regular

Wat een race, ik vond het toch enorm spannend opt laatste !
Reply With Quote
Old 23-06-2002, 16:04
krikke's Avatar
krikke krikke is offline
De Paddock Regular

Wink

MS: "hij is de verdiende eerste, en ik de verdiende tweede" zucht, maw, "ik besliste vandaag dat Rubens eens mocht winnen, ook al met de Fia hoorzitting in het achterhoofd..."
Reply With Quote
Old 23-06-2002, 16:06
Savi's Avatar
Savi Savi is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by krikke
MS: "hij is de verdiende eerste, en ik de verdiende tweede" zucht, maw, "ik besliste vandaag dat Rubens eens mocht winnen, ook al met de Fia hoorzitting in het achterhoofd..."
Zoek maar jongens, zoek maar
Reply With Quote
Old 23-06-2002, 16:15
krikke's Avatar
krikke krikke is offline
De Paddock Regular

Cool

Arrogantie is géén mooie karaktertrek...
Reply With Quote
Old 23-06-2002, 16:18
airco's Avatar
airco airco is offline
You'll never walk alone

tja het is de waarheid he Krikke, Barri verdiende te winnen ... Schumacher verdiende de 2e plaats.

• Ferrari ... Superdominant. De concurrentie werkelijk belachelijk maken. Over 2 weken hebben ze een nieuwe qualificatie-motor (schumacher was er 7 tiende sneller mee op mugello) ... BMW-Williams mag deze winter hopen op een wereldwonder, anders spelen ze volgend jaar weer enkel mee voor de troostprijzen
  • Barrichello: Prachtige race, heel constant ... verdiende winnaar
  • McLaren: Ferrari is outstanding ... maar doen de laatste weken goed werk en maken heel wat terrein goed op BMW-williams.
  • Coulthard en Raikonnen: Kunnen ook niets inbrengen tegen de Ferrari's ... Voor de rest doen ze prachtig werk en doen ze de Williams-piloten veel pijn.
  • Renault: staat mee in de wachtrij om volgend jaar als topteam door het leven te gaan

FLOP
  • Williams: De eerste rij inpalmen, en toch slechts vrede moeten nemen met 3 punten is bijzonder mager. Bovendien is hun positie als beste Ferrari-challenger bedreigt door McLaren
  • Montoya: Direct positie kwijt aan zijn teammaat, en gooit kostbare punten te grabbel door voor de derde keer op rij de Finish niet te halen. Als je instuurt aan de binnenkant van de bocht moet je vroeger remmen dan als je instuurt vanop de ideale lijn. Spijtig dat hij door zo een manoeuver niet enkel zichzelf, maar ook de sneller Coulthard straft

airco
Old 23-06-2002, 16:20
airco's Avatar
airco airco is offline
You'll never walk alone

als je nu ook al kritiek moet gaan leveren op Schumacher en Ferrari is idd wel een beetje over de schreef. Ze doen wat ze moeten doen.

En Schumacher vertelt gewoon de waarheid. Barrichello verdiende te winnen, hij verdiende de tweede plaats.

Als iemand om eerlijk te zijn nu ook al arrogant genoemd moet worden
Old 23-06-2002, 16:29
krikke's Avatar
krikke krikke is offline
De Paddock Regular

Red face

Ik zeg gewoon dat ze Schumi er niet durfden voorbij sturen...
Ik geef ook toe dat Ferrari de beste wagen en de beste piloot heeft.
Maar ik kan het me af en toe toch niet laten om eens een waarheid te laten horen over een team dat met "enkele strategische zetjes" in m'n onderste schuif geraakt is...
excuse me....het zit nogal diep...
Reply With Quote
Old 23-06-2002, 16:40
Megane Megane is offline
De Paddock Regular

Talking

Hebben jullie die (fantastische) Montoya gezien???
Grote mond hebben kan iedereen maar rijden is er niet bij, derde niet finish op rij zegt toch wel veel.
Moeten ze bij de FIA ook eens geen banden gaan nakijken, slicks zijn toch verboden of is deze regel niet voor alle teams gelijk.
Het ziet er naar uit dat het kampioenschap gereden is.
Reply With Quote
Old 23-06-2002, 17:51
tsjolder's Avatar
tsjolder tsjolder is offline
De Paddock Regular

Tja, wat de tactiek betreft: dat er geen teamorders waren is niet correct, laatste 10 ronden werd beslist dat dit de eindstand was. Of er iets verkeerds is met dit order is een andere vraag. Deze situatie gelijkt een beetje op de afspraak tussen Coulthard en Hakkinen dat degene die als eerste door de eerste bocht ging, mocht winnen. Ik denk dat er bij bijna om het even welke beslissing van de teamleiding kritiek ging geweest zijn.

De race zelf: eerste twee ronden fenomenaal goed, daarna een stuk minder. Toch vrij veel spectakel en een paar passeermanoeuvers. Montoya die het verknalt. Hoe meer ik zijn starts bekijk en die manier waarop hij zijn plaats verdedigt, hoe meer zijn bewegingen op die van Schumacher gelijken. Voor sommigen misschien een pijnlijke vaststelling, maar je moet er maar eens op letten. Vooral zijn starts de laatste 2 races zijn identiek aan die van Schumacher waar er indertijd zo veel kritiek op gekomen is.
Reply With Quote
Old 23-06-2002, 17:57
yvdp's Avatar
yvdp yvdp is offline
De Paddock Enthousiast

De race was BOOOORING. Weeral. Sry, maar ik vind de races echt supersaai. Het enige dat een beetje spannend was, was de start (even dan toch) en het einde. Of er al dan niet teamorders zouden komen. Allé, dat vind ik hé
Old 23-06-2002, 17:59
FastFons's Avatar
FastFons FastFons is offline
De Paddock Regular

Je bent nog 1 flop vergeten:
Yoong die iedere 2 ronden wel ergens van de baan ging, hij spinde notabene de pits binnen (al moet daar wel iets gelegen hebben want er ging ook nog een jag rond) ik vond het op den duur gewoon grappig worden...

Grtz

FF
Reply With Quote
Old 23-06-2002, 18:20
tsjolder's Avatar
tsjolder tsjolder is offline
De Paddock Regular

Yoong is gewoon een zegen voor Minardi. Niet alleen brengt hij vele miljoenen binnen, daarnaast is hij ook commercieel heel interessant. Yoong komt veel meer in beeld dan pakweg de Jaguars of de arrowsen. Daarenboven is die Yoong ook nog een enorm talent als komiek, die is veel grappiger dan Jacques Vermeire en Gaston Berghmans samen
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules