![]() |
|
|
||||
|
||||
Bye Bye Arrows ?
Quote:
Na Monaco geen Arrows meer ? Kan Walkinshaw hier z'n geld en aandacht dan niet in pompen ipv die DART/Phoenix dingen ? Het begint in ieder geval wel een overlevingstocht te worden voor de kleinere teams binnen de F1. Na Prost nu ook Arrows ? Daarom alle respect voor Minardi, een team dat de moed nooit opgeeft. Vooral die verhalen over Jos' loon vind ik persoonlijk wel ff lachen ![]()
|
||||
|
||||
Ik vrees eerlijk gezegd dat op termijn alle niet-fabrieks teams zullen verdwijnen. Te hoge investeringen kan geen enkel privé team meer betalen. En zelfs de fabrieksteams zullen afhaken als ze na enkele jaren geen resultaat behalen. Geen enkel merk kan zich permitteren om eindeloos geld in de F1 te blijven pompen zonder resultaat, of zelfs nog erger : door zich belachelijk te maken. Dat Ernie Becclestone daar maar eens over nadenkt. Het zal hem wel niets kunnen schelen, want tegen die tijd is hij toch al lang out of the picture of zelfs al dood...
|
|
||||
|
||||
mja ... enigszins akkoord met het pleidooi van Sennake ...
Maar dan toch wel de bedenking hoe je hier iets aan kan doen ??? De ontwikkelingsstrijd zal er altijd blijven ... Bovendien kan je moeilijk gaan zeggen dat de topteams niet al hun geld mogen gebruiken ... Testverbod haalt niks uit ... want dan doen de grote teams het met simulaties ... die heel goed zijn, maar wel stukken van mensen kosten ... Motorverbod hetzelfde verhaal ... enig alternatief ... in mijn ogen niet echt ... airco
|
||||
|
||||
Sauber doet dat nog altijd niet slecht vind ik, ze zijn gestaag gegroeid en laten zich niet verblinden door ouwe rotten maar geven ook rookie's een kans...
|
|||
|
|||
Formule 1 trekt toch al lang op geen zak meer.
Na het accidentje van Ayrton zijn er naar mijn goesting teveel veiligheidsreglementen gekomen die het geheel niet spectaculair genoeg maakt en dus niet de nodige aandacht krijgt van media en liefhebbers. Kijk ook maar eens naar de Bttc of de Dtm, vroeger veel aandacht en verschillende wagens. Nu!? Niks meer. |
|
||||
|
||||
Hmmzzz dit vind ik een beetje doemdenken ... Het is niet omdat de kloof tussen de verschillende topteams op dit ogenblik verschrikkelijk groot is, en de F1 dus saai dat dit de komende jaren altijd zo zal blijven ...
Ivm met veiligheidsmaatregelen ... Heb je dan liever dat je favoriet dood in de muur plakt ...??? Ok door alle veiligheidsmaatregelen is het geheel minder spectatculair ... maar als ik moet kiezen tussen een paar doden of veiligheidsmaatregelen ... geef me dan dat laatste toch maar ... airco
|
|||
|
|||
Sorry hoor 'Tech dude', vind jij F1 dan spannend om naartoe te kijken?? Het is nu de perfecte uitvlucht om te zeggen dat je naar de F1 gaat kijken om dan een uurtje uit te slapen voor de tv.
Wat die veiligheidsmaatregelen betreft, als er sensatie is is er ook meer belangstelling. Door minder beperkende regels krijg je meer sensatie. De belangstelling die je dan krijgt is leuk meegenomen voor iedereen. Trouwens zichzelf doodrijden vindt niemand plezant hé. Maar je moet toch toegeven dat F1 nu oersaai is. Last edited by LSD; 03-05-2002 at 17:51. |
|
||||
|
||||
ja ... F1 is nu oersaai ... maar dit heeft meer redenen dan de veiligheidsmaatregelen alleen ...
Het ogenblik dat je veiligheidsmaatregelen ondergeschikt maakt aan sensatie ben je verkeerd bezig volgens mij ... Er moet sensatie zijn ... maar het leven van de piloten en baanposten enzo is mij nog veel meer waard dan die sensatie zene ... Bovendien denk ik dat de pure sterkte van Ferrari de boel tegenwoordig veel saaier maakt dan dat die veiligheidsmaatregelen dat doen zene ... airco
|
||||
|
||||
bovendien zijn we wel een beetje off topic ... er is niet direct een oorzakelijk verband tussen sensatie, veiligheidsmaatregelen en arrows ... dus laat ons de discussie over sensatie later maar eens voeren in een andere thread ...
airco
|
||||
|
||||
Toch wel grappig dat de 2 laatste teams van Frentzen failliet of bijna failliet zijn. Vorig jaar Prost en dees jaar dan Arrows. Maarja, hij zal ooit wel is trug in een goei team gerake zeker
|
|
||||
|
||||
Vergeet Jordan ook niet. Die schijnen het ook niet breed meer te hebben.
|
|