![]() |
|
|
||||
|
||||
Koop een Prost !
|
||||
|
||||
ewel, ik mis 'les bleus' toch op het veld.
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Die 1997 Prost was toch een ferm bakske. Wat een neus.... Ik herinner me ook dat de Prost veruit het mooiste geluid maakte dat jaar. Het gereutel bij het terugschakelen was muziek om te horen, en qua bassen kwam er niet 1 andere bolide in de buurt. Hij ging wel niet vooruit en ontplofte regelmatig, maar ja, je kan toch alles niet hebben...Ik probeerde ooit eens in zo 1 in te duiken op het mediamarkt gebeuren op de Heizel, maar het mislukte. Die bodyguard was niet te vermurwen (of hoe zegt men dat...)
|
|
||||
|
||||
prijzen vallen best mee......ik denk dat we daar wel eens wat exemplaren van terugzien in de Euroboss. Judd-motor erin en gassssuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Spijtig van al die verkeersdrempels hier in België, anders ....
![]()
|
||||
|
||||
Bwa die vluchtheuvels moette u nie aantrekken ... Vollen bak derover ... en dan hebde een modelleke gelijk Minardi vant weekend
![]()
|
|