![]() |
|
#1
|
||||
|
||||
Toyota laat Brazilianen testen
Volgens Autosport zullen Cristiano da Matta en Helio Castroneves dit jaar nog testen met Toyota.
De tests betekenen echter niet dat Salo en McNish plaats moeten ruimen. De bedenking kan natuurlijk wel gemaakt worden waarom Toyota zo vroeg op het seizoen dit nieuws bekend maakt. Het is immers niet te ontkennen dat die twee al iets hebben laten zien. Ik sta er absoluut niet weigerachtig tegenover moesten ze volgend jaar die plaatsen innemen. In navolging van Montoya nog twee rijders met ballen ! |
#2
|
||||
|
||||
Twee CART-ers. Het werd eens tijd! Al zullen ze natuurlijk minder fun hebben dan in de States.
Ik denk echter niet dat Salo moet vertrekken, ... wat die heeft laten zien in de Ferrari in 1999 was toch echt wel super! Eigenlijk niet eens zo vreemd hé: Toyota -> Cart -> F1 -> ...
__________________
![]() |
#3
|
||||
|
||||
Zou wel eens leuk zijn idd ; één paar meer mensen zoals Montoya & Villeneuve in de F1 zou geen kwaad kunne
__________________
|
#4
|
||||
|
||||
Montoya ok,
Villeneuve, zijn williams periode ... ok zijn bar periode ... doe hem dan maar terug weg ... airco
__________________
![]() |
#5
|
||||
|
||||
ook onze vriend Takagi zou gaan testen
__________________
|
#6
|
||||
|
||||
Ik denk spijtig genoeg dat McNish plaats zal moeten ruimen.
Hij is nochtans ook een groot talent (Le Mans '98, Daytona '99, en zijn titel in de ALMS'00) maar hij moet zich nog wat aanpassen. Spijtig genoeg krijg je daar tegenwoordig niet veel tijd voor. Als er iets fout ging dit seizoen was het meestal aan zijn wagen. Salo heeft het voordeel dat hij veel meer ervaring heeft op F1 gebied. Helio Castroneves is een ook een groot talent. Won vorig jaar net zoals Montoya de Indy 500 tijdens zijn debuut. En heeft de afgelopen jaren in CART zeker laten zien dat hij kan racen. da Matta is momenteel goed bezig in CART. Ook hij maakt kans op een zitje bij Toyota. Het zou mij dus niet verwonderen mocht Castroneves of da Matta volgend jaar voor Toyota rijden naast Salo. Tenzij ze perse een Japanner willen naast Salo. Takagi is ook niet meteen de beste keuze maar we hebben al slechter meegemaakt. Remember: Katayama, Inoue, Suzuki...
__________________
Porsche 917: The greatest racing car ever |
#7
|
||||
|
||||
Oordelen of McNish weg moet vind ik persoonlijk vrij vroeg // Het seizoe is nog maar 5races oud en dikwijls was het probleem te wijten aan de toyota // Als McNish echt goed is zal zijn klasse wel komen bovendrijven
__________________
|
#8
|
||||
|
||||
Dat is niet mijn mening JPMontoya. Ik zeg gewoon hoe snel men tegenwoordig een beslissing neemt in de F1. Op basis van een paar races weet men al of een rijder mag blijven of niet.
Ik zou McNish maar al te graag zien blijven. Een uitstekend piloot. Ik heb hem genoeg aan het werk gezien in sportscar racen. Voor de start van het seizoen 1996 had men bij Williams al beslist dat Damon Hill zijn contract niet zou verlengd worden. Dat is toch maar al te belachelijk. Vooral toen hij wereldkampioen werd en duidelijk on top of his game was. Toch moest hij vertrekken op het einde van dat seizoen.
__________________
Porsche 917: The greatest racing car ever |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|