![]() |
|
|
||||
|
||||
UT2003 - Beta Demo verslagje
Eerst ff de screenies
Deel 1: ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Deel 2:
|
||||
|
||||
Deze links zaten bij de Demo
1. http://unreal.epicgames.com/versions.htm 2. http://www.unrealtournament.com/ De demo kwam als ISO die op CD een 500 Mb in beslag neemt. Na installatie neemt de demo 800 Mb in op de HD (!!). Bepaalde dingen in de demo zijn nog niet af. Je dan kan ook nog geen modellen kiezen (zoals blijkt uit de screenies) en bepaalde instellingen zijn nog niet aanwezig (Controls, ...). De resolutie was nog niet in te stellen al lag deze standaard toch al vrij hoog en leeg de FSAA toch al te werken. Het game werkte bugvrij en leek zeer spectaculair. Bepaalde maps bevatte stromend water dat heel realistisch was. Ik probeer het game ff te patchen en test later de single en multiplayer opties verder. PS: Het is niet de bedoeling om op deze wijze UT te spelen, maar het is eerder spielerei ![]()
|
||||
|
||||
800 meg ?
|
||||
|
||||
staat toch duidelijk op 2e screenshot ...
|
||||
|
||||
Sleutelen aan UT2003 gebeurt in deze demo via de .cfg bestanden.
Na een beetje tweaken ziet hij er al een stuk beter uit. Op hogere resoluties lijkt UT van interface lichtjes te wijzigen. 640*480 / Alle details op normal / Geen anisotropic filters 1280*1024 / Alle details op high / Anisotropic filtering ![]() Andere shots ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Deze twee heb ik op 1280*1024 gehouden: 1 2
|
||||
|
||||
mja slecht ziet het er niet uit ... Nu enkel nog hopen dat de gameplay even smooth is als de originele UT.
Mijn collega fraggers die het spel ook al vollen bak aant testen zijn, zijn nog niet laaiend enthousiast (qua gameplay dan he). airco
|
||||
|
||||
Zitten nog wat bugs in ook.
Af en toe niet meer voor of achteruit kunnen, kleine drempeltjes zijn dikwijls moeilijk te passeren. Je moet er over springen, ... vreemd! Zo hier en daar zie je de layers nog: bewegende muren e.d. Om eerlijk te zijn had ik er iets meer van verwacht. De eerste beelden deden vermoeden dat er ontzettend veel plaats zou zijn, maar dat blijkt niet zo te zijn. De maps zien er prachtig uit maar zijn redelijk klein gebleven. Enkele geluiden zijn zelfs behouden gebleven: "And stay down". Bovenaan deze demo staat ook steeds de vermelding 2001. Ik geloof dan ook dat het om een oude demo gaat. Aangezien binnen dit een twee weken de demo 'gold' zal gaan lijkt me de ontwikkeling toch al een pak verder te staan.
|
||||
|
||||
Een reactie van Marc Rein (medewerker van Epic (maker van UT en UT2003))
==> Quote:
dus demo wordt bestempeld als een die het label Beta nog niet waard is ... wait and see ... soon zal de officiele er zijn ... Ik zal al maar naar de hardware-shop lopen ![]()
|
||||
|
||||
Als mensen nu gaan roepen dat het game slecht is, dan zetten ze daar tegenover dat het slechts een 'Alpha' was.
Roepen de mensen dat het een mega game is, wat wordt de 'Gold'-versie dan? Ik vind het game qua graphics zeer goed ogen. De gameplay mag nog iets beter! Ik moet ze wel gelijk geven wat de AI betreft. Je staat naast een bot en die beweegt niet eens. Enkel na een nekschot gaat die reageren ![]()
|
||||
|
||||
Ik heb den beta ook al enkele keren gespeeld.
Ja er zijn enkele minpunten maar ik hoop dat die worden weggewerkt en dat zal zo wel zijn maar een goed pluspunt vind ik nu al wanneer je switcht van wapen het al een stuk sneller gaat want ik vond da in UT een klein minpuntje maja wie zaagt daar nu over |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|