![]() |
|
|
|||
|
|||
Gratis naar de ZOLDER TOURING CUP
19 mei, Zolder Touring en Sprinters Cup.
depaddock.eu tovert alweer 10 tickets voor deze autohappening uit zijn hoed. Inclusief: Algemene toegang tot de Zolder Touring Cup met toegang tot de paddock. Parking gratis. (buiten het circuit). Stuur een mail naar janssens.ronald@belgacom.net Vermeld : naam + nickname + lidkaartnummer + het aantal kaarten (max. 2), U ontvangt dan per re-mail alle verdere praktische informatie. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
En niet vergeten : het is "onze" tewaterlating van "onze" Clio eh mannen! Daar MOET je bij zijn!
|
|
||||
|
||||
Zijn er dan al mensen die een lidkaart gehad hebben?
Was er trouwens al zekerheid over de manier waarop de nummers zouden worden toegekend?
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
ik heb mijn lidkaart al, samen met een hoop anderen die we al in levende lijve gezien hebben de laatste weken ...
Omwille van financiële overwegingen gaan we de lidkaarten niet opsturen, er komen meetings genoeg ... soon zal je ze wel hebben ... Je hoeft je niet druk te maken dat je niet mag deelnemen aan wedstrijden als deze ... als je op de lijst staat die werner onlangs gepost heeft in de lidkaarten thread is er geen probleem ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
daarna alle nummers in volgorde van betaling airco
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Kennen we zo niet iemand die de racekalender voor België opstelt ![]()
|
||||
|
||||
mja sucks idd
![]() I'll have to live with that too
|
||||
|
||||
Quote:
Er zijn ook werkende mensen onder de leden (waarmee ik niet bedoel dat studeren niet werken is, ik heb zelf lang genoeg geblokt voor mijn diplommeke) die nu ook al graag gratis naar de koers gaan zien eh :-) |
|
||||
|
||||
...examens
|
|||
|
|||
woensdag 15 mei, 0u50.
Nog 7 kaarten voor de ZTC van 19 mei. !!! Deadline donderdag 16/05 om 24uur !!! |
|
|||
|
|||
Kan iemand van jullie donderdag onze kaarten van Traxx gaan ophalen op het circuit van Zolder en me die zaterdag overhandigen. Zo kan ik ze nog uitdelen vrijdag aan onze gasten
|
|
||||
|
||||
Zal ik doen maat. Waar juist moet ik daar voor zijn?
|
|
|||
|
|||
Op den toren zelf, vragen naar eveloppe nr 54 van Traxx. Ge zult daar wel moeten voor aftekenen dat ge ze gekregen hebt maar da is geen probleem he. Ge moet niks betalen, enkel ophalen en zaterdag aan mij bezorgen.
|
|
||||
|
||||
Achterkant toren, aan de kant van de pits dus?
Ok no problem. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|