![]() |
|
|
View Poll Results: Laat jouw keuze gelden, kies uit de ontwerpen hier onder! | |||
Keuzemogelijkheid 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
2 | 5.56% |
Keuzemogelijkheid 2 |
11 | 30.56% |
Keuzemogelijkheid 3 |
14 | 38.89% |
Keuzemogelijkheid 4 |
5 | 13.89% |
keuzemogelijkheid 5 |
3 | 8.33% |
Keuzemogelijkheid 6 |
1 | 2.78% |
Voters: 36. You may not vote on this poll |
![]() |
|
Thread Tools | Rate Thread |
|
||||
|
||||
Kies mee voor het nieuw design van de Perdieus-kever!
Welk van de 4 onderstaande ontwerpen door Maarten vinden jullie het beste? Laat je stem gelden in de poll!
Keuzemogelijkheid 1: Keuzemogelijkheid 2: Keuzemogelijkheid 3: Keuzemogelijkheid 4: Keuzemogelijkheid 5: Keuzemogelijkheid 6: Greetz Barry Last edited by Beemer; 05-06-2002 at 23:08. |
|
||||
|
||||
number 2
![]()
|
||||
|
||||
ja ik vind 2 ook de mooiste
![]()
|
||||
|
||||
![]() jan |
|
|||
|
|||
Inderdaad, 3 en 4 zijn hetzelfde?
Ik vind in elk geval het 3de ontwerp leuker vanwege meer kleur (dankzij het rood). Zwart-geel-rood zou natuurlijk nog beter zijn geweest :-) |
|
||||
|
||||
dan zou ik jullie toch eens een nieuw kleurenscherm aankopen zene mensen ...
De 2 kleuren geel zijn toch duidelijk anders he ![]() airco
|
|||
|
|||
Nu je het zegt, inderdaad... zal mijn scherm nog eens moeten kalibreren.
|
|
|||
|
|||
In dat geval kies ik voor optie 4, maar met optie 2 kan ik ook wel leven.
|
|
||||
|
||||
nummer 2 spreekt me ook het meeste aan.
|
|
||||
|
||||
ik kan nie kiezen!
![]() |
|
||||
|
||||
er is er nog één zoals 3 maar dan met het geel vervangen door wit
ik zorg ervoor dat hij erbij komt let er wel voor op dat we willen dat hij opvalt, dus evt moet je naast de keuze van de mooiste ook de best opvallende er tussen zetten al lijkt me wel duidelijk dat die met het flashy geel (n°3) het meeste zou opvallen
![]() Last edited by Maarten; 05-06-2002 at 16:55. |
|
||||
|
||||
optie 4 lijkt me het beste alternatief.
1° er rijden al zovele blauwe en blauw witte wagentjes rond. Als je je dan tussen de hoop gooit, verdwijn je in de massa. Je design is dan mss wel schoon, maar je valt niet op 2° Het is misschien vrij simpele lopgica, maar is het niet de bedoeling om op te vallen? Wel, zorg dan voor een opvallende wagen. J Je kan dat natuurlijk ook doen zoals Dries, de wagen elke keer in de zandbak steken of vol met maffe stickers hangen. Een andere oplossing is model 4; zorg voor "flashy" kleuren. Zo ziet men je van ver komen. Je doet jezelf een plezier en je sponsors. Voorwaarde is natuurlijk steeds dat de gekozen kleuren een link geven naar je teamkleuren. Alhoewel dat natuurlijk ook op te lossen valt... Make your choise!! |
|
||||
|
||||
ikke ga voor 2 of 3
Maar ik zou hier de alle ontwerpen anders wel is willen zien. Want ik veronderstel dat niet alleen beemer er een paar gemaakt heeft. Als we dan toch mogen kiezen, dan liever ineens allemaal ![]()
|
||||
|
||||
op drie en vier moeten de velgen nog wel in het geel gezet worden, tenzij iemand betere suggesties heeft , maar ik denk dat dit het mooiste is
|
||||
|
||||
Zeer duidelijk 3!
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|