de zevende dag 01/09
Gisteren in de zevende dag is het tot een "rel" gekomen tussen een journalist van Knack en Filip Dewinter, blijkbaar hebben zelfs journalisten het moeilijk om nog objectieve politieke verslaggeving te doen, aangezien hij gisteren puur op de man (Dewinter dus) speelde. Hij vond dat Mr Jaja (of zoiets, zo klonk het allezins) voorzitter van de arabische liga in ons land, intelectueel de meerdere was van Dewinter, en voegde hij er aan toe "zelfs met de vingers in de neus en de handen op de rug gebonden" kan je de meerdere zijn van Dewinter... niet echt een politiek statement vind ik, waarop Dewinter kwaad werd en vertrok uit de studio, hij zei toen "in Knack komen wij al jaren niet aan het woord als 3de grootste partij van vlaanderen" wat blijkbaar klopt als de krantencommentaren leest vandaag...
Ik vond dit persoonlijk niet echt een goeie "zet" van die journalist, het is altijd makkelijk iemand af te breken en niet democratisch noemen blijkbaar en zelf de grondregels van die democratie met de voeten treden, ik ben geen kiezer van het blok, maar als ik dit zag schrok ik toch even, niet moeilijk dat het blok zoveel stemmen haalt, men treed er gewoon niet mee in discussie
|