![]() |
|
|
||||
|
||||
kwalificaties Monza
Quote:
![]() ![]() Spektakel in de kwalificaties belooft spektakel in de race ?
|
||||
|
||||
Re: kwalificaties Monza
Quote:
Sato in een snelle ronde en Kimmi niet. Kimmi gaat even uit de weg en knalt dan tegen Sato. Spiegels daar heeft de Fin bljkbaar nooit van gehoord. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Tja duidelijk fout van Kimi lijkt mij zo! Als ge ni in ne snelle ronde zit moet ge diegene die dat wel is niet van de baan rammen! Heeft gewoon niet in zijn spiegels gekeken volgens mij!
Greetzzz |
|
||||
|
||||
Gelukkig liep alles goed af. Voor hetzelfde geldt krijgt een van de baanposten of iemand in het publiek een stuk carrosserie tegen zich, of gaat Sato over kop in de zandbak...
Duidelijk de fout van Kimi |
|
||||
|
||||
Tja, in de F1 is paars-groen niet aan de macht, anders ging Kimi Sato zeker hebben gezien in zijn dode hoek spiegel
![]() En Dennis, gaat die nu nooit stoppen met zagen, op sommige momenten moet ge gewoon kunnen toegeven dat uw rijder in de fout is gegaan. Dennis en Coulthard, ze passen toch echt wel bij mekaar zenne... |
|
||||
|
||||
jah, de Raikko is zijn plaats kwijt:
__________________________________________________ _ Kimi Raikkonen heeft van de FIA de schuld gekregen van zijn ongeluk in de kwalificatie met Takuma Sato. De Fin zal, als gevolg hiervan, zijn beste kwalificatietijd moeten inleveren. Hierdoor verliest hij zijn vijfde positie aan Eddie Irvine. In een officiele verklaring liet de FIA weten dat de stewards of the meeting tot de conclusie gekomen zijn dat Raikkonen schuldig is aan het veroorzaken van een ongeluk. Als straf moet de jonge Fin zijn snelst gereden tijd in de kwalificatie inleveren. __________________________________________________ _ sorry dat ik et zeg ze, maar da vindik nu es belachelijk! iedereen maakt wel eens een fout en volgens mij heeft Raikkonen die fout ook toegegeven dus snap ik ni waarom ze hem nog eens moeten straffen ze anyway, kben et dermee eens da Raikko mis was, maar ni met zijn straf (btw, kheb geporbeerd vrij deftig te typen) |
|
||||
|
||||
Tja, fout toegegeven of niet, hij heeft er één gemaakt en daarom moet hij nu, net zoals dat voor elke andere piloot het geval zou zijn geweest, de gevolgen daarvan dragen.
Op dat niveau moet je weten dat je als je niet in een snelle ronde zit je het andere verkeer moet laten passeren en niet rammen ![]() |
|
||||
|
||||
OMG Irvine 5e in zijnen Jaguar .... het kan dan toch nog ....
ik denk dat ik mijn hersenpan eens meer in de spaanse zon ga leggen ... als je terugkomt ziet de wereld er ineens heel anders uit ...
|
||||
|
||||
Quote:
![]() btw: wb! |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|