![]() |
|
|
|||
|
|||
ROSSI bij BAR ????
Het British American Racing-team (BAR) zou Valentino Rossi, de regerende wereldkampioen snelheid bij de motoren, een kans willen geven in de Formule 1. Teameigenaar David Richards zou de superieure rijderskwaliteiten van de jonge Italiaan willen testen achter het stuur van een F1-auto. De Brit John Surtees zou een voorbeeld kunnen zijn voor Rossi. Surtees is de enige in de geschiedenis die zowel wereldkampioen werd bij de motoren als in de Formule 1.
Bron : VRT TT. Biaggi heeft m.i. ook al eens getest en als ik me niet vergis bij Ferrari. C U |
|
||||
|
||||
Mike 'the bike' Hailwood was naast wk snelheid op motoren ook een meer dan verdienstelijk F1-piloot.
En niet zo heel lang geleden waren ze bij Lotus bijzonder onder de indruk van Wayne Gardners prestaties achter het stuur van hun bolides (tests). Vandaag nog in De Morgen gelezen dat Rossi de leuke, vrolijke variant is van de robot MS (allemaal dixit De Morgen, maar ik schep er wel plezier in het hier te posten. Even dominant, maar heel wat aaibaarder).
|
||||
|
||||
zoiets is Ferrari ooit van plan geweest met Max Biaggi..............
Na een eerste succesvolle test heb ik daar nooit meer iets van vernomen
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Rossi zou dit jaar zelfs de RAC rally gaan rijden met een fabriekwagen.
|
|
||||
|
||||
Wat mij betreft mogen ze Valentino Rossi zo in de F1 steken, al was het maar voor de ambiance en sfeer die rond hem hangt.
De laatste jaren domineert hij zowat het gehele wereldje snelheid bij motoren. Vanaf de 125 cc over 250 cc naar 500cc heeft hij zowat alles gewonnen wat te winnen valt. (hij wordt waarschijnlijk dit jaar weerom wereldkampioen). Vergeet daarbij niet dat die gast amper 20 is. Moet je nog meer gelijkenissen zoeken met MS? Alleen wat betreft uitstraling zijn ze mekaars tegenpolen. Overal waar Rossi opdaagt is er lol en gekkebekkerij. Hij is zelf altijd de eerste voor stunts uit te halen met kledij of uiterlijk. Een een gewonnen wedstrijd heeft altijd wat speciaals. Elke overwinning viert Rossi alsof het zijn eerste is. Als hij in F1 nog maar half zo outstanding is als op een motorbike, kan dit nog heel leuk worden. Maar ik vrees dat je hem niet makkelijk van zijn 2 wielen af zult halen. Ik zie hem eerder naar superbikes (motoren met 1000cc en meer )gaan dan naar F1 Last edited by fordje; 24-09-2002 at 21:26. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Brazilie heb ik jammer genoeg gemist.
Dat moet wel een feestje geworden denk ik. Volgend jaar dus "nummero uno "op zijn Honda ! |
|
||||
|
||||
Hij blijft zweren bij nummer 46.
|
|
|||
|
|||
Gaat die met een F1 ook een BURN_OUT doen, da zal wa geven.
![]() 1 nadeel bij een F1 kan hij er niet gaan naast staan. ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Lijkt me perfect logisch. Marlboro heeft dat enkele jaren geleden ook gedaan met Biaggi en bij ferrari waren ze danig onder de indruk van zijn kwaliteiten.
Op de één of andere bizarre manier kunnen motoracers bijzonder goed overweg met een racewagen. Er zijn al enkele voorbeelden aangehaald, maar denk ook eens aan Johnny Cecotto ( voormalig wereldkampioen snelheid en tourwagens) en in ons eigen land Didier De Radigues. Trouwens zijn uitloopronde was schitterend. Zijn vriendenkring was afgereisd naar Brazilië, gekleed in de outfit van het Braziliaansz elftal. Onderweg stapte hij van zijn motor, trok ie een ander shirt aan en ging samen op de foto met de mannen... |
|
|||
|
|||
Quote:
C U |
|
||||
|
||||
als dit klopt zijn er 2 mogelijk heden
1 hij weet nie met wat hij bezig is of wat hij wil 2 hij is gewoon een grapjas |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|