![]() |
|
|
||||
|
||||
F1 1986,1988,1989 en 1990 + Monza-update
Het F1-seizoen is afgelopen, maar onze 'F1-modders' zitten niet stil. Op
Het gaat hier om de 1990 Mclaren-Honda MP4/5B met Senna: Klik op screenshot voor groter formaat ![]() Klik op screenshot voor groter formaat ![]() Klik op screenshot voor groter formaat ![]() De 1986 Williams-Honda FW11 met Mansell: Klik op screenshot voor groter formaat ![]() Klik op screenshot voor groter formaat ![]() en de 1988 Ferrari F1/87-88C met Alboreto: Klik op screenshot voor groter formaat ![]() Klik op screenshot voor groter formaat ![]() Voor degene die het misschien opgemerkt hadden, wijlen Alboreto scheurt in dit laatste screenshot op Monza 2002 de vernieuwde pitsstraat voorbij, compleet met het nieuwe podium. Een update van Monza die ondermeer ook die aanpassingen aan de voornaamste curves inhoudt. Hoe noem je die dingen eigenlijk; 'standalone kerbstones ?' ![]() In realiteit: Klik op screenshot voor groter formaat ![]() In de update: Klik op screenshot voor groter formaat ![]() Deze update (van ons aller Ralph Hummerich en Dennis Grebe) kan je hier vinden. Finish.
ah. daar zit die reply-knop dus. Last edited by Finish; 01-11-2002 at 17:39. |
|
||||
|
||||
En zoals je ziet zijn de screenshots nogal op lage resolutie omdat ik om 1 of andere dubieuze reden plots niet meer op 1280*1024 geraak
![]()
|
||||
|
||||
Je hebt je naam verkeerd gespeld in f1 2002!
Finiz moet Finish zijn! ![]() ![]() Mooie update wel, vooral de mclaren van senna en de williams van mansell spreken me wel aan.. zal straks ook eens monza aan een test onderwerpen om te zien of ie leuk is ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
achnee
![]() 'Finish' is zowat m'n oude nickname. Omdat je in je user profile je nickname niet meer kan veranderen na registratie, noem ik hier tot nader order nog altijd 'Finish'. Maar op www.clanbase.com, op irc, op msn en icq, heb ik mezelf een dik jaar terug omgedoopt tot 'Finiz' tot hier deze totaal irrelevante uitleg ![]()
|
|