![]() |
|
|
|||
|
|||
Karting : GP Marc Goossens op 1 december 2002
Beste Paddockers,
Op 1 december is er in de Extreme Kart te Herselt de Grote Prijs Marc Goossens, eerste start vanaf 9u30. Paddockers die zich geroepen voelen om hieraan deel te nemen kunnen in deze topic hun inschrijving doen. Te vermelden : Naam, adres en emailadres. Gegevens voor de betaling volgen dan. Het inschrijvingsgeld bedraagt 28 euro (zeer democratische prijs, ook voor studenten haalbaar !), en daarvoor rijdt men minimaal 2 reeksen. Onderstaand alvast het reglement. De toewijzing van de karts is steeds via lottrekking 1. Reeksen : Maximaal 10 deelnemers per reeks, elke reeks duurt 11 minuten en elke deelnemer rijdt 2 reeksen. Om zich te kwalificeren voor de kwartfinales wordt rekening gehouden met de snelste rondetijd die de deelnemer over deze twee reeksen rijdt. 2. Kwartfinales : Er zijn 4 kwartfinales met 10 deelnemers, die elk 11 minuten duren. Elke geplaatste deelnemer rijdt dus 1 reeks kwartfinale. Ook hier wordt rekening gehouden met de snelste rondetijd die de deelnemers rijdt in deze kwartfinale om zich te kwalificeren voor de finale. (tijden van de reeksen tellen niet meer mee) 3. Halve finales : Er zijn 2 halve finales met elk 10 deelnemers, die elk 15 minuten duren. Elke geplaatste deelnemer rijdt dus 1 reeks halve finale. Om zich te kwalificeren voor de finale wordt hier niet enkel rekening gehouden met de snelste rondetijd, maar tevens met de gemiddelde rondetijd die de deelnemers rijden. De snelste rondetijd per halve finale krijgt 10 punten, de tweede snelste 9 punten enz. Ook voor de snelste gemiddelde rondetijden wordt deze werkwijze toegepast. Vervolgens worden de punten van de beide klasseringen opgeteld en wordt een algemeen klassement opgesteld, waarvan de tien eerste de finale rijden. In geval van ex aequo wordt eerst rekening gehouden met de snelste rondetijd, daarna met de snelste gemiddelde rondetijd. 4. Finale : Voor de 10 snelsten van het klassement, en met grand prix start. Ook hier gebeurt de toewijzing van de karts door lottrekking. De startvolgorde wordt bepaald op basis van de snelste rondetijden in de halve finales en voor de start is er nog een aparte briefing voor de finalisten. Duur van de finale : max. 25 minuten. Bemerkingen : In geval van discussie heeft de wedstrijdleider het laatste woord. Hij zal ook op basis van dit reglement beslissingen nemen. Indien nodig kan hij ook beslissingen nemen in de geest van het reglement, rekening houdend met het meest sportieve resultaat. Bij ex aequo van de snelste rondetijd geldt het principe dat de deelnemer die het minste aantal ronden nodig had alvorens deze tijd op de tabellen te zetten, de snelste is. Indien er dan nog geen uitsluitsel is, dan wordt de tweede snelste tijd in aanmerking genomen, etc. Deze regel geldt voor de volledige Grote Prijs. De vereiste minimumleeftijd van de deelnemers is 15 jaar. Dus paddockers, iedereen die een spannende Grand Prix Karting wil meemaken op 1 december kan hieronder alvast zijn / haar naam plaatsen, samen met het adres en emailadres. Je ontvangt dan per kerende info over de betalingsregeling. Groeten, Dries De Smet & Marc Goossens |
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
En de MAK uitstap ?
FF |
|
|||
|
|||
Mak-uitstap heeft hiermee niks te maken, zie andere topic daarvoor. Wijzelf hadden ons woord al gegeven aan Marc toen plotseling nog die MAK uitstap op de proppen kwam...een woord is een woord en daar hou ik mij dan ook aan, niettegenstaande de MAK activiteit.
|
|
||||
|
||||
Shit e , juust die dag hemk training vd biljartbond uit
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Zo pas een mailtje gekregen van Bart De Beule (flugel). Hij zal ook aanwezig op de GP Marc Goossens
|
|
||||
|
||||
De GP ter ere van m'n stadsgenoot kan ik natuurlijk niet missen eh. Mijn naam en andere coördinaten stuur ik je wel via pm Dries!
|
|
|||
|
|||
Merci Stijn, alles ontvangen (ook van uwen 43
![]() Refox (Kris De Beule) meldt dat hij ook van de partij zal zijn... |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Eigenlijk verwacht ik ook nog Gikke en Breezz...maar daar zal één van die twee wel spoedig antwoord op geven denk ik
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
En ik zal allereerst eens kijken wat mijn ezeltje zegt
![]() |
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
Quote:
Ge moogt Breezz en Gikke inschrijven voor de Grand Prix Marc Goossens !!! Laten jullie aub nog iet weten ter bestiging ..... ![]() ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|