![]() |
|
|
![]() |
|
Thread Tools | Rate Thread |
#1
|
||||
|
||||
![]()
Waar zijn de tijden gebleven van die echte degelijke duisters. Hoor hem al op zijn zeverige toon dit tegen een journalist mekkeren.
Die Heidfeld is voor mij persoonlijk de personificatie van de "mietjes-achtige personen" in de F1. Bij elk normaal bedrijf zou dat de pispaal van de afdeling zijn. Heidfeld: 'I can't race with HANS device' German racer believes device might cause him to crash Heidfeld has struggled with HANS since he tried it last year Sauber Formula 1 driver Nick Heidfeld has said he cannot race in the season-opener at Melbourne wearing the HANS safety device in its current guise. The German, who finished 10th in the world championship last year, says that the head and neck device - which sits on the collarbone and is attached to the driver's helmet - has caused him headaches and such discomfort that he believes it could cause him to crash if he is forced to use it in a race. The sport's governing body, the FIA, has required that all drivers in F1 use the system this year, as it feels it is a big step forward in driver safety. "In theory it is a good thing but in practice it doesn't work for me," Heidfeld told autosport.com, having first tried the system in free practice at the Italian Grand Prix last year. "In Monza I had a headache after the Friday, so I didn't use it anymore. I don't know how it will be possible to use it at Melbourne. At the moment, there is no way. For me, personally, I feel it is more dangerous because I couldn't concentrate for a whole race, it would start to hurt and I could lose concentration and crash." I don't know how it will be possible to use it at Melbourn Heidfeld also tried the system in testing at Barcelona recently, but was unable to use it for more than a lap before head and collarbone pain. He says he will now talk to the Grand Prix Drivers' Association regarding the subject. He added: "The rules say it has to be used. I would like to see that rule changed, but at this moment I can't see it. I hear some other drivers have had problems with it and I'd like to speak with them about it." http://www.autosport.com/newsitem.asp?id=21897&s=5
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#2
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]()
__________________
![]() |
#3
|
||||
|
||||
Als Heidfeld daar last van heeft, vind ik het eigenlijk zijn goed recht om bij het HANS-systeem vragen te stellen. Zo'n ding in je nek gedurende een uitputtende race zou idd best wel eens concentratieverlies kunnen opleveren.
Niks slecht over dit duitsertje eh ![]()
__________________
ah. daar zit die reply-knop dus. |
#4
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Ach het is ook nooit goed bij mij ![]()
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#5
|
||||
|
||||
lol
![]() ![]()
__________________
ah. daar zit die reply-knop dus. |
#6
|
||||
|
||||
zoals ik hier vroeger al zei ....
Er zal van die klachten wel iets aan zijn .... kan me anders niet direct voorstellen dat een piloot begint te klagen tegen een veiligheidsbevorderende maatregel .... Over het imago van heidfeld heb ik geen klagen ... Oké hij is geen glamour-boy maar wel eentje die doet wat hij zegt .... Dit in tegenstelling tot andere blaaskaken in de F1 airco
__________________
![]() |
#7
|
||||
|
||||
ik vind het goed dat iemand toch is het HANS systeem in vraag stelt. Idd wat gaat dat geven tijdens een race van 1h30 als je vol geconcentreerd bent, en stel dat de HANS loskomt, dan mag je er niet aan denken wat voor een probleem dat geeft.
__________________
|
#8
|
|||
|
|||
HANS of geen HANS, ik heb de oplossing voor de veiligheid zonder hinder.
GRIETJE = schietstoel binnen de seconce actief. Hopelijk zit men dan niet in de tunnel in Monaco want da gaat zeer doen zulle ![]() |
#9
|
||||
|
||||
LOL
![]() ![]() ![]() ![]() |
#10
|
||||
|
||||
is al lang uitgevonden hoor. Door Gaston lagaffe of in het Nederlands: Guust Flater.
![]()
__________________
***You can’t make any noise above the 90 decibels, So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium*** ![]() |
#11
|
|||
|
|||
..of een brake-shute zoals bij de landing van de space shuttle. Oops da spel ging hier over veiligheid...
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|