![]() |
|
|
||||
|
||||
dreamweaver 4 vraagje
simpel vraagje eigelijk...
hoe krijg ik een mp3 als achtergrond in men site?
|
||||
|
||||
Bij de eigenschappen van de pagina waar je het wil hebben instellen zou ik zo zeggen?
|
|
||||
|
||||
nope, dat is het ni? tis iets complexer dan dat zenne
|
||||
|
||||
waarom MP3 dan gaat je pagina lang moeten laden en sluit je 56K gebruikers al uit.
|
||||
|
||||
okido, zal men vraag anders stellen: Hoe krijg ik audio-files (geen volledige liedjes) als achtergrondmuziekje in men site?
![]()
|
||||
|
||||
HTML code is denk ik gewoon bgsound src="lieke.mp3" loop=1
maar dan tussen < en > weliswaar.
|
||||
|
||||
yep, idd. merci finish, merci finish, merciiiiiiiiiii...
![]()
|
||||
|
||||
tisnix
![]() ![]()
|
||||
|
||||
hehe, ik zit ook in een informatica-periode... Allé, das de richting toch die ik volg... En webdesign begint nu zo'n bekke te kome...
|
||||
|
||||
Quote:
mp3 is echt wel een van de beste mogelijkheden
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Ik zou er ook voor opteren om ofwel geen muziek te nemen of om ervoor te zorgen dat de bezoekers die zelf aan en uit kunnen zetten.
|
|
||||
|
||||
tja, das dan weer iets anders hé... Zou begot ni wete hoe ik dat laatse moet realiseren...
|
||||
|
||||
met flash kan je zulke trukken uithalen ....
theorethisch zou je ook met javascript gegoochel zulke stoten moeten kunnen uithalen
|
||||
|
||||
bon, hier ben ik weer...
![]() Ik heb een soort navigatie maar hoe krijg ik dit via html in men site? het is een .swf bestandje. en op de dreamweaver manier lukt het wel, maar aangezien ik al een project bezig ben in html wil ik het hierin dus invoegen. Iemand die mij de code wil influisteren?
|
|