![]() |
|
|
||||
|
||||
alles over gp Australië
Naar aanleiding van volgende uitspraak toch ff nieuwe thread openen.
Quote:
|
||||
|
||||
Das trouwens gigantisch gissen. Voor hetzelfde geld rijdt schumi zen quali's met een lege tank en komt hij de 2e ronde van de race binne, heeft hij geen verkeer het eerste gedeelte van race en kan hij zo nog winnen.
Er zijn wel 100'en scenario's mogelijk ivm de quali's
|
||||
|
||||
tja, maybe wel. Maar als de McLarens dat niet doen. En ze vertrekken met een volle tank, waarschijnlijk maar 1 pit-stop, dan zijn ze echt wel hard te kloppen. Trouwens, barrichello staat daar ook nog hé. En die gaat echt zen plaats niet meer afstaan. Het mag zelfs niet meer...
inderdaad oneliner, 100'en scenario's. een resultaat op voorhand pronostikeren zal lastig zijn denk ik.
|
||||
|
||||
Dermee, tis dat wat ik wil zeggen hé.
Het zal gissen blijven tot tijdens de race om te zien welke strategie men zal toepassen ![]()
|
||||
|
||||
Zaterdagmorgen om 8.55 uur op La Deux : kwalificaties in uitgesteld relais... Wait and see!
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
Dan kan de fia nog niks doen... FF |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Ik zal sebiet wel rechtstreeks kijken en daarna de tweede race van de V8 Supercars
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|