![]() |
|
|
|||
|
|||
Afmetingen van de sigs...
Beste bestuursleden,
We weten allemaal dat er regels bestaan die de grootte van de sigs bepalen, en de bestaande sigs zullen waarschijnlijk wel aan deze regels voldoen. Maar wat stellen we vast ? Niettegenstaande deze sigs aan de regels voldoen, worden we vaak geconfronteerd met een scherm waar we welgeteld 2 items van één thread op een scherm kunnen zien. Tot zeer grote ontgoocheling krijgen we dan 2 regels tekst te zien en wordt de rest van het scherm opgevuld door sigs... Ik ben geen tegenstander van sigs, helemaal niet ! Doch vervaagt het informatieve gedeelte van dit forum door de buitensporige afmetingen van vele sigs. Is het niet stilletjesaan tijd om hier iets aan te doen en de bestaande regels te herzien ? Of gaan we allemaal samen werken aan één groot "De Paddock Kleurboek" ? |
|
||||
|
||||
ikzelf heb geen last van de sigs. Trouwes, ik heb liever die kleurboek dan 1 kleur die naar boven wordt gehaald zonder die sigs.
|
||||
|
||||
Desnoods kan je in je Profile, bij Edit options ==> Show signatures [No] inschakelen
![]() |
|
||||
|
||||
Uwe sig is trouwens te groot als ik me neit vergis YVDP
![]() Ik dacht dat de afmetingen 450 op 150 pixels was, en als iedereen zich daaraan houd is er normaal geen probleem. Airco? Is er geen mogelijkheid om ervoor te zorgen dat grotere sigs automatisch niet worden toegelaten?? |
|
|||
|
|||
Quote:
Wel opvallend hoe 'leesbaar' alles nu wordt... |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Da's binnen de toegelaten 550 x 200 ![]()
|
||||
|
||||
hehe, ziedet sé. Merci voor de bevestiging
![]()
|
||||
|
||||
Ok dan
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Voor de huidige versie 2.xx is het de moeite niet meer om nog te ontwikkelen .... Script zou met de komst van 3.xx toch helemaal opnieuw gedaan moeten worden. airco
|
||||
|
||||
Quote:
Om dit te demonstreren heb ik eens een sig gemaakt die de maximale breedte (550 pixels) heeft maar wel slechts 50 pixels hoog is. Ik denk dat ons forum leesbaarder zou worden als we ons allemaal aan die maten zouden houden. Vooral die 50 hoog dan. Airco's sig zit trouwens ook in die richting (42 hoog), en is zelfs nog smal ook... En om binnen die maten toch nog iets moois te maken, moeten de ontwerpers maar wat creativiteit aan de dag leggen... Misschien een idee voor een volgende bestuursvergadering? Last edited by Sennake; 15-04-2003 at 23:28. |
|
||||
|
||||
mijn sig is overigens slecht 3 kilobyte groot
beat that ![]()
|
||||
|
||||
hmmzzz zie je sig nu ook sennake ... nice work ...
|
||||
|
||||
21 Kb... toch een verdienstelijke poging niet?
|
|
||||
|
||||
100 of 150 pixels hoog zou ik ook wel genoeg vinden.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|