De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Endurance
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 28-04-2003, 19:48
Mistery Mistery is offline
De Paddock Regular

Pagani Zonda GR test te Francorchamps

Vandaag reisde de crew van Carsport Modena af naar Francorchamps om er de Pagani Zonda GR aan een volgende test te onderwerpen. Mike Hezemans en Anthony Kumpen namen plaats achter het stuur en stelden met genoegen vast dat het euvel van de hoog oplopende motortemperatuur verholpen was. Dit was ook het hoofddoel van de test, en zowel rijders als teammanager bleken dan ook tevreden. Op het einde van deze week vertrekt Carsport Modena naar Le Mans, waar op 4 mei de pré-kwalificaties voor de befaamde 24 uursrace op het programma staan.
Reply With Quote
Old 28-04-2003, 20:06
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

en al iets van de tijden dat bekend mag worden gemaakt...........of ben ik weer eens te nieuwsgierig?

kijk als het in Le Mans misgaat, wil ik wel weten of het mijn verantwoordelijk is
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 28-04-2003, 20:13
De Paddock Regular

Euh Marshal, je weet toch dat ALLES wat in Le Mans fout loopt jouw verantwoordelijkheid is

De bedoeling van de test was niet om scherpe tijden neer te zetten, maar om na te gaan of de oververhitting van de motor was verholpen. En zoals hieroven gemeld : inderdaad, dit euvel is verholpen !
Reply With Quote
Old 20-05-2003, 20:10
A.J.'s Avatar
A.J. A.J. is offline
De Paddock Sponsor

Vandaag was de Pagani opnieuw aan het testen in Francorchamps. Toch wel een indrukwekkende wagen. Ikzelf zat regelmatig in de Mini van Alexandra en ik kan u verzekeren dat als de Pagani voorbij komt op het rechte stuk dit als muziek in de oren klinkt. Fantastisch geluid.
Heb hem zelfs voorbij gestoken , toen hij aan les Combes even in het dekor gevlogen was, zonder veel gevolgen met volgens mij David Hart aan het stuur.
Old 20-05-2003, 21:54
De Paddock Regular

Het was inderdaad David Hart die er rond 17.30 eventjes een schuiver maakte. Overigens zonder schade...
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules