![]() |
|
|
||||
|
||||
Montoya bots tegen de camera:
http://members.lycos.nl/forummermika...adomontoya.wmv Wat een belachelijke reactie.
|
||||
|
||||
Fucking idiot
![]() Cameraman mag blij dat het Verstappen niet is geweest ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
'mai, wat een overdreven reactie. Boerke Montoya !
|
||||
|
||||
hij valt wel in herhaling he
![]()
|
||||
|
||||
sry, maar ik moet die kerel ni. En de reden waarom kan je duidelijk zien in dit filmpje
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Ik heb altijd aan dat verhaal getwijfeld, omdat je zoiets feitelijk niet zegt. Maar na die 'f*cking idiot beelden, kan ik mij goed voorstellen, dat deze kerel in een vlaag van woede tot zoiets in staat is. En nu weer on-topic op Joske zagen, anders splits ik dit threadje wel even ![]()
|
||||
|
||||
Kan je beter splitsen. Hier wil ik dan ook weer aan toevoegen dat Schumacher ook al zo'n moment heeft gehad. Toen hij is Spa Coulthard zowaar een mep wou gaan verkopen. 98 dacht ik
|
||||
|
||||
Gesplitst en gemerged ! haaa I love knip-en plakwerk
![]() Wat dat schumacherincident betreft: valt anders best te begrijpen, dat Schumacher 'Are you trying to f*cking kill me naar DC riep. Hij lag namelijk op positie 1 en dan knal je tegen een achterligger aan die toevallig in het team van je grootste rivaal zit. Had Schumacher op Spa gewonnen, zat hij misschien nu aan zijn 6de wereldtitel en op jacht naar z'n 7de... Montoya wilt al op de vuist gaan omdat hij met z'n dik hoofd tegen een camera aanloopt. ![]()
|
|||
|
|||
Al het mooie staat op de achtergrond mannen. Daar is veel meer te zien. Mobilhomeken gezien van Ferrari ?
|
|
||||
|
||||
Ik sta nu wel voor bmw in de f1, maar dit vind ik wel echt belachelijk.
Zo een reactie voor iets dat iedereen kan overkomen, vind ik wel laag. ![]()
|
||||
|
||||
roflol
|
||||
|
||||
Montoya is iemand die veel te veel show verkoopt voor zeer weinig resultaten.
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
|