![]() |
|
|
|||
|
|||
Superfund World Series: de foto's van het weekend
Aangezien volgende Thread precies verdwenen is na de post van raceboy (ik kreeg toch een melding in mijn mailbox, maar de link werkte niet meer en de thread bleek verdwenen) een tweede poging van de foto-pagina's van afgelopen weekend:
|
|
||||
|
||||
Gelieve de links naar de BELCAR foto's hierin te posten. Dank u.
|
|
||||
|
||||
Mijn foto's vind je hier .
8 stuks slechts, wel high resolution deze keer. Ik vind ze wel, al zeg ik het zelf, best geslaagd. De credits van de foto's gaan dan ook naar : [list=1][*]mijn fototoestel[*]het feit dat ik een perskaart bezit[*]de livery's van de wagens zelf...[/list=1] Een voorsmaakje : ![]() Enjoy! |
|
|||
|
|||
RTM-Racing
De foto's en video staan online met o.a. 68 foto's van RTM 32 foto's van de Nissan's 33 foto's van de andere belcar deelnemers 15 foto's van Ronald Janssens en ... de foto's van de blauw pattatten !!!!!! http://www.rtm-racing.be (orginele foto's aanvragen kan via e-mail naar info@rtm-racing.be ... wel thema + filename vermelden aub) |
|
||||
|
||||
Euh... Karl... wat is het geheim van de "blauw pattaten"? (Lijkt wel een titel van een Nero-album : de blauw patatten)...
|
|
||||
|
||||
sjieke foto's Sennake en Karld
kan je een van de volgende keren ook een paar super-high-res foto's voorzien die als wallpaper gebruikt kunnen worden (1280*1024 of hoger ?) Zit hier met een heel groot scherm en dito resolutie ..... en zou dat kuismanen-viper foto'tje wel als background willen ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Hier onze foto's. Deze zijn gemaakt met een goedkoop fototoestelleke. En voor een eerste serieuze poging vind ik ze redelijk geslaagd. Buiten de copyright vermelding zijn alle foto's onbewerkt. Zelfs die ene flashy Mini (IMGP1198.JPG). "Flashy" is hier een eufemisme voor "overbelichting".
![]() http://users.pandora.be/FleaBite/SuperfundWS/ |
|
||||
|
||||
Hebt ge ne schone foto van de glpk-viper??
En ik ga me toch ook eens een persaccreditatie aanvragen ze. Van de 5 medewerkers van onze site, heeft er nog maar ene een accreditatie. ![]() ![]() Last edited by redje; 28-04-2003 at 22:50. |
|
||||
|
||||
GREAT WORK !!!
|
||||
|
||||
Quote:
Allee vooruit dan maar : belofte maakt schuld : ![]() Last edited by Sennake; 28-04-2003 at 23:08. |
|
||||
|
||||
ferme foto sennake
![]()
|
||||
|
||||
Foto's van het afgelopen weekend zijn beschikbaar op de site. Het zijn er 32.
http://www.gna-racing.be ![]() |
|
||||
|
||||
En ja hoor, toch maar een avondje buffelen..............
Bij mij staan ook online op de zandbak Een stuk of 16 foto's hebben een wat raar camera-standpunt, de rest is redelijk normaal........... ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Wegens tijdsgebrek heb ik gisteren niet veel foto's meer genomen. Van enkelen heb ik maar een goede foto maar deze is mijn beste.
Alstublieft Vinnie ![]() ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|