![]() |
|
|
||||
|
||||
Aankoopprobleem: PS2 of XBOX?
Beste mensen,
Ik zit met een gigantisch keuzeprobleem. ![]() PS2 of XBOX? ![]() Naar het schijnt zou XBOX op lange termijn en grafisch beter zijn.. Heb ik van horen zeggen natuurlijk... PS2 vind ik ook goe maar is natuurlijk duurder dan Xbox, weliswaar ni al te veel, ma toch... Kan iemand mij helpen? thx greetz
|
||||
|
||||
ze zijn volgens mij krak hetzelfde...
ik heb hier ps2 staan en die is perfect in orde hoor je kan met alletwee online spelen (wat ik niet doe trouwens), mooie grafix, leuke games, prijs ligt ongeveer hetzelfde... ik zou zeggen, kijk naar de games die uit zijn voor de 2 consoles en beslis dan op wat jij het liefst speelt.
|
||||
|
||||
Mijn oordeel zal hier niet veel ter zake doen, maar mijn zonen van 14 en 16 dwepen met PS2. Vraag me niet waarom, maar volgens hen gaat er niets boven...
|
|
||||
|
||||
Dat is misschien omdat ze daarop hun pa elke keer kunnen afdrogen en op een XBOX niet?
|
||||
|
||||
Ik heb een Xbox.
Om eerlijk te zijn is de Xbox meer een PC in consolevorm terwijl de Playstation echt een console is. Dat maakt dat de Xbox wat meer vrijheid heeft in de vorm van een geďntegreede vaste schijf en LAN controller. Op grafisch vlak (aangepaste GF3) is de Xbox beter dan de Playstation. De controller liggen lekker in de hand en de hele console is mooi afgewerkt. Het grootste (en belangrijkste) verschil lijkt me toch nog het aanbod in games. Playstation (Sony) is een Japans product en Xbox (Microsoft) is een Amerikaans product. Dat laat zich voelen in de beschikbare games. Mijn reden om voor Xbox te kiezen was het feit dat de Xbox alles reeds "onboard" had en ..... een knaller van een launchtitle: Halo.
|
||||
|
||||
Quote:
Voor de rest lijkt het me wel zo dat er voor PS2 meer spelletjes op de markt zijn. |
|
||||
|
||||
en vooral betere me dunkt
maar dat hangt vooral af van wat je graag speelt
|
||||
|
||||
ok
kdenk da ik gekozen heb, ma toch... kga nog wa afwachten :-)
|
||||
|
||||
Quote:
mag je niet meer vergelijken. Xbox heeft tegenwoordig ook een normale controller en niet meer het soepbordmodel van vroeger. Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Last edited by FleaBite; 23-12-2003 at 19:48. |
|
||||
|
||||
mjah, er staan teveel knopjes op...
![]() dit zijn trouwens enkele titels te verwachten in januari: • Crouching Tiger Hidden Dragon • Fable • Fallout:Brother Steel • Ghost Master • Operation Flashdown: Crisis • Sudeki • NHL Rivals 2004 • Mafia • GTA 3 A Vice City
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
jullie zouden die electronische rommel beter buitenflikkeren en een paar deftige race-auto modelbouwdozen van Tamiya kopen. Goedkoper dan zo'n schijfje, ook uren plezier en net zo spannend. Bovendien kan je je eigen kunststukje nog jaren bewonderen. Benieuwd of er binnen 10 jaar nog steeds diezelfde spelletjes worden gespeeld.
![]() ![]() Jullie mogen het mij niet kwalijk nemen, 'k heb vandaag wellicht teveel thinner gesnoven en decalsolventen gedronken. ![]() Last edited by Guido; 23-12-2003 at 21:58. |
|
||||
|
||||
ik heb ne PS2 en ben daar best tevreden mee, Sony heeft nu de exclusieve rechten voor de F1 en de WRC, dus als ge officiele games hierover wilt hebbe, dan zult ge voor PS2 moete gaan. WRC III is trouwens een bangelijke game
![]() X Box heeft uiteraard ook wel goede racegames die dan weer niet voor PS2 beschikbaar zijn, zoals Project Gothem Racing en dan binnekort DTM 2. Maar ik speel dus liever met officiele namen en op echte circuits, dan zijt ge denk toch best af met de PS2
|
||||
|
||||
Ik heb beide gekocht toen ze uitkwamen, heb enkel een verschil gemerkt in SOORT spellen die er uitkwamen, tot ik op beide NFS Underground heb gespeeld... Op X-Box oh zoveel beter grafisch gezien ( ben er net mee aan het spelen btw ) !
De GameCube daarentegen is meer gericht naar het jongere volkje, alhoewel ik toch ook nachten doorbreng met Mario Kart ![]() SONY mag dan wel de exclusiever F1 en WRC rechten hebben, er zullen nog altijd F1 en WRC-spellen uitkomen op andere systemen, die enkel alle officiele namen en sponsors enz niet zullen bevatten... De namen heb je dan niet, de circuits kan je wel hebben... Die joypads... da's kwestie van gewoonte... |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|