![]() |
|
|
||||
|
||||
Spelregels depaddock.eu
Verzoekje.....en wellicht ook handig voor onze nieuwe leden van de afgelopen maanden.
Heel simpel........die paar regels die we hier hoog in het vaandel hebben staan en ervoor zorgen dat we hier een kwalitatief goed forum hebben ergens op een duidelijke manier vermelden. Hoe, dat mogen jullie zelf bepalen............ Ben in de afgelopen week twee keer op de vingers getikt ![]() ![]() Tis maar een idee........maar maakt jullie werk ook een stuk makkelijker. Post zus of thread zo is verwijderd wegens het niet eerbiedigen van regel zoveel......
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Taal is belangrijk denk ik. Je weet is bv beter dan ge weet.
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Om duidelijk te zijn: het gaat NIET om het taalgebruik.
|
|
||||
|
||||
A, kwas ol ant peizen dat an ik lag.
![]()
|
||||
|
||||
De regels in kwestie zijn al lange tijd geleden aangemaakt .... zijn sindsdien echter in volle glorie op mijn HD gecrasht ....
Ik heb morgen een dag vrij .... dus ik probeer ze zo spoedig mogelijk te publiceren. airco
|
||||
|
||||
Jomme, as ge zoe begint
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Re: Spelregels depaddock.eu
Quote: