![]() |
|
|
||||
|
||||
Europese Rallycross Maasmechelen 12 augustus
Hier even de timing van de Europese Rallycross van 12 augustus te Maasmechelen.
Zondag 12 augustus 2001 09.00 - 10.00 Warm-up 10.30 Eerste reeks / First heat / Première manche 12.45 Tweede reeks / Second heat / Deuxième manche 14.15 Derde reeks / Third Heat / Troisième manche 16.00 Finales / Finals 17.00 Podium 18.00 officiële prijsuitreiking / Official prize-giving / Remise des prix officiels Je kan meer info vinden op de site van de Duivelsberg : http://www.duivelsbergcircuit.f2s.com/ Aan Mario, Guy en Werner is 't goed om tegen 8 uur bij Guy thuis af te spreken? Ik schat dat we vanaf daar op ongeveer een uurke in Maasmechelen zijn. Mario, dan spreek ik met u af op de carpoolparking omstreeks half 8, goed? Oneliner, ging jij ook graag mee naar de Rallycross? Als er nog mededelingen/vragen zijn : 0476/953031 Vanaf morgen heb ik verlof en heb dus een tijdje geen Internet meer. |
|
||||
|
||||
De carpoolparking is goed ja. Kent gij toevallig nog het nummer van de afrit (20 of 21 denk ik) ?
|
||||
|
||||
ik zit dan op verlof.
Is er tussen 20-30 aug ergens gene?? daar zou ik wel garag mee naartoe gaan dan
|
||||
|
||||
Kan die dekselse Finish niet eens meekomen ? 't Moet toch niet altijd F1 zijn zeker ? Of Jan ?
|
||||
|
||||
die hebben 2e zit denk ik.
Finish toch zeker. of ie ze gaat doen weet ik ni....
|
||||
|
||||
Mario, ik weet de nummer van de afrit niet meer, maar normaal staat er Wechelderzande en/of Lille op.
|
|
||||
|
||||
Op 19 augustus is er nog een Europese manche in Valkenswaard.
|
|
||||
|
||||
Quote:
kdenk dattem veranderd van richting |
|
||||
|
||||
rofl, ik kijk hier nekeer rond op 't forum en ze zitten hier beke te speculeren over wat ik doe in augustus
![]() Anyway, ik bis gewoon mijn jaar. Gene 2de zit of niks (De_JoS en airco wagen het wel, have fun zou ik zo zeggen) en dan die rallycross: 1) Rally ? bwaâââah ![]() 2) Zondag 12 augustus 2001 12 augustus is zowa elk jaar nen specialen dag voor mij. Allez ja, wij vieren dan zoiets. Al vanaf ik geboren was vieren wij dan iets thuis ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
nee, voor de mensen die et nog nie door hadden, onzen Finish is dan just jarig (nu nog nie feliciteren, da kan op 12augustus ofzo, mor nu ist nog veel te vroeg, anders geniet em der telang van, en groeit zijne nek)
anyway, em wil gewoon nie gaan uit schrik dattem moe trakteren voor zijne verjaardag ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
hebde gij eigenlijk vrije dagen finish??
![]() ![]()
|
||||
|
||||
OOOoohh ben ik dan jarig ?
![]()
|
||||
|
||||
8 uur bij Sennake is OK voor mij.
|
|
||||
|
||||
Iemand een idee wat voor weer men voor zondag verwacht ? Ingeval van regen zou ik nog een kw of zo moeten kopen.
|
|