![]() |
|
|
|||
|
|||
F1 in Spa 2004
bron: Gazet van Antwerpen
"25/06 GP van België F1 op kalender 2004 De Wereldraad van de Internationale Automobielfederatie heeft bij de opmaak van de voorlopige F1-kalender de Grote Prijs van België in Spa-Francorchamps op 29 augustus geplaatst. Dit jaar werd in Francorchamps geen F1-race verreden nadat de FIA de wedstrijd schrapte omdat ons land het verbod op tabaksreclame vroeger doet ingaan dan voorzien door de Europese Unie. " |
|
||||
|
||||
Die gigantische bomenkap en infrastructurele werken zullen niet voor niks zijn. Afbuigen bij Post 5 (halverwege rechte stuk) en terugkeren vlak voor de busstop.
Daar heb ik nog nooit iets van teruggevonden, iemand van jullie?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Daar ga ik dus mijn huis bouwen Marshal!!
Nee, wat men daar aan het doen is weet ik ook nog niet, maar zal eens kijken of ze daar wat info voor mij hebben. CKJ
|
||||
|
||||
Larie en apenkool dat de plaatsen al vaststaan!
men KAN VERONDERSTELLEN dat er MOGELIJK een grote prijs van belgie zou kunnen zijn ... maar enkel en alleen de datums zijn vrijgegeven, nog geen enkele plaatsnaam van races ... |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
nog niets staat er vast. Dus hoop maar niet dat er een gp van België komt. Ze gaan niet voor meneer ecclestone himself een wet aanpassen hier in België hoor...
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Is dit niet gezegd door een aftredend politicus? Ken niets van politiek, maar dit is toch niet echt goed dan hé...
![]()
|
||||
|
||||
Zonder F1 is(was) de toekomst van spa wankel te noemen, althans dat was de algemeen geldende opinie enkele maanden terug.
Fondsen van de waalse gemeenschap verkrijgen is dan ook een stuk lastiger...................... En dan mid 2003, out of the blue, een niet al te kleine aanpassing van het circuit. Circuit zou dan in de buurt komen van de gewenste 4 km. Tja volgens mij zal er ergens wel al iets bekend zijn, kan moeilijk geloven dat er miljoenen euro's op de gok worden geinvesteerd.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Er kan een GP van België komen, eerst moet de wet veranderd worden, anders zal t nie gaan.
En van die aanpassing aan t circuit, allemaal goe, maar ze moeten er wel voor zorgen dat de huidige vorm ook nog gebruikt kan worden, dus geen Hockenheim-situatie. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
De datums zijn dus ...
Maart: 7 & 21 April: 4 & 25 Mei: 9 & 23 Juni: 6 & 20 Juli: 4 & 11 & 25 Augustus: 15 & 29 September: 12 & 26 Oktober: 10 & 24 |
|
||||
|
||||
Ik vind dat ze van het circuit moeten afblijven. Alle piloten vinden het het mooiste circuit, dus id het niet logisch om het te gaan aanpassen.
|
||||
|
||||
jah, monaco mag veiligheidsregels aan haar laars lappen ... maar spa ... *rolleyes*
ik snap niet dat nog gereden mag worden op monaco ... ooit gaat daar eens zo een zwaar ongeval zijn en dan pas gaan de ogen open |
|
||||
|
||||
is er al 1 geweest hé. Wendlinger in 94... Het beruchte jaar 94
|
|