![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Now i've seen it all
![]()
|
||||
|
||||
Niet te vlug roepen hé, morgen zullen we eens zien. Ik had liever Wilson op P1 gezien. Leuk voor Minardi natuurlijk, maar ik wacht nog even met voorpsellingen maken voor morgen.
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
|||
|
|||
Als het nu morgen ook eens zou regenen vlak voor de Q's, dan zou het wel eens fun kunnen worden, stel je voor,
minardi op pole tijdens de race!! |
|
||||
|
||||
Amaai, nu gaan de Nederlanders zweven denk ik
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
geplukt van het verstappen-forum:
Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
De pole is op zich niks waard vandaag, maar bij Trust ea. zullen ze de champagne ontkurken.
|
|
||||
|
||||
Ja zeg,stel je voor dat morgen de regen met bakken uit de lucht komt vallen,Verstappen en Wilson 1 & 2,maar op de grid laten ze motor van de zenuwen afslaan,de rest erop,Villeneuve door en em wint
![]()
|
|||
|
|||
Quote:
En toen kwam er een varkentje met een lange snuit en het sprookje was uit |
|
||||
|
||||
Wilson zijn wagen was waarschijnlijk te licht, die mag dus morgen als eerste starten
Auto Wilson te licht De Brit Justin Wilson verliest mogelijk zijn tweede kwalificatietijd die hij zojuist heeft gereden. De lange Wilson reed een zeer, zeer nette tweede tijd achter onze landgenoot Jos Verstappen, die op een opdrogende baan de snelste was. Paul Stoddart bevestigde dat de auto van Justin Wilson twee kilo te licht was. Vooralsnog heeft de FIA geen commentaar gegeven over de mogelijkheid dat Wilson te licht zijn rondje reed. Als de internationale autosportfederatie bewezen acht dat Wilson te licht is, zal hij waarschijnlijk dalen naar een laatste plaats, en dat zou zeer sneu zijn. Wordt ongetwijfeld vervolgd… Bron: Raceplanet
![]() Last edited by sledge; 04-07-2003 at 16:15. |
|
||||
|
||||
Op een opdrogende baan als laatste starten, kan tot gevolg hebben dat je de snelste tijd neerzet.
Da's een vanzelfsprekendheid. Waarom reageren ze dan bij Minardi (en vooral op het Verstappenforum -'mooiste dag van mijn leven'-toestanden) alsof het een overwinning is ? Als je ietwat nuchter blijft, weet je toch dat ze hier een serieus pak chance gehad hebben ![]()
|
||||
|
||||
knullig van de lollypop man die dat in de gaten moet houden ...
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|