![]() |
|
|
||||
|
||||
Depaddock tentenkamp tijdens de 24U van Spa
Via de mail onderling tussen enkele is het idee onstaan om op de grote parking, richting riviertje.........de koepeltentjes neer te zetten. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd...........
Beroepshalve ![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Gelukkig
![]() Ik slaap in het tentenkamp. |
|
||||
|
||||
Gelukkig ik slaap op hotel
![]()
|
||||
|
||||
Spijtig
![]() Ik lig in dezelfde tent als Marshal op Les Combes. |
|
||||
|
||||
Ik lig ook te SLAPEN op les combes, naast de RONKENDE papa die meer lawaai maakt dan de wagens op circuit.
![]()
|
||||
|
||||
Re: Depaddock tentenkamp tijdens de 24U van Spa
Quote:
of dat dit nu was omdat die gehele parking niet toegankelijk was voor publiek óf omdat ze helemaal vol stond weet ik niet... misschien weet 1 der paddockers dat ?? |
|
||||
|
||||
Euhm... Wie slaapt er eigenlijk tijdens een 24 uur????????????
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Waar staat jullie tentenkamp eigenlijk ? leg eens uit : grote parking, richting riviertje kan op meerdere plaatsen duiden.
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Dat hotel van Jou is toch ook niet in Trois Ponts he ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Hotel is in Robertville
|
||||
|
||||
Hoi ,
Wel als jullie mannen er niks op tegen hebben dan kom ik jullie vergezellen met men tentje . Dus als jullie een betere beschrijving geven van hoe tot op de juiste parking te geraken zou goed zijn , ik zou niet willen belanden ergens op een andere parking tussen een bende nozems. ![]() EN ZOALS VORIGE KEER MANNEN ZORG IK VOOR HET ONTBIJT!!!!!!! Off topic : Wel ik ben heel blij dat ik terug op het werk ben na een weekje vakantie. Reden daarvan is dat ik dit forum enorm gemist heb , jullie dus . Vermits ik thuis geen PC heb. ![]() By the way , als er iemand van jullie één op overschot heeft , ik heb wel interesse voor een overname. groetjes en tot zaterdag bientje Laat maar iets weten. |
|
||||
|
||||
Effe proberen uit te leggen :
als je op de grote parking staat met je gezicht naar de ingang (en dus naar het circuit toe) zullen we ons tentenkamp opstellen aan de linkerzijde tegen de bosrand en dus ook tegen Eau Rouge aan. Niet vlak bij de Raiddillon, maar enkele 100-meters meer naar achter. Waar precies zal ook afhangen van de nog beschikbare plaats natuurlijk. Tenslotte staan we er niet van vorige maandag (zoals we in Le Mans wèl doen)... Ik zou voorstellen dat iedereen die erbij komt staan met zijn tent het hier even meldt zodat we een idee krijgen van de eventuele voor te behouden ruimte voor ons tentenkamp. Ik kom dus vrijdagochtend en ik breng een iglo-tent mee. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|